بهترین گوشی های هوشمند دنیا – قسمت سوم

همه ی اسمارتفون ها ساختار ظاهری مشابهی دارند, و بسیاری از آنها از چیپ های یکسانی استفاده می کنند اما در نهایت همه ی آنها باهم متفاوت اند. لیستی از بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار برایتان تهیه کرده ایم.

9-Moto Z

moto z

موتورولا موتو زد یکی از باریک ترین گوشی های هوشمندی است که تا به حال ساخته شده. طراحی آن بسیار زیباست و نسخه تقریبا خام اندروید را اجرا می کند.

موتو زد یک گوشی ماژولار است که می توانید ماژول های مختلفی را به آن اضافه کنید و سخت افزار آن را همانطور که دوست دارید ارتقا بدهید و به عبارتی به طور کامل قابلیت شخصی سازی دارد. می توانید با اتصال ماژول های مختلف به این گوشی کیفیت دوربین یا ظرفیت باتری را ارتقا دهید و یا امکانات جانبی مثل ویدیو پروژکتور جیبی به آن اضافه کنید.

قیمت : 3,000,000 ~ 3,600,000

8 – وان پلاس 3

وان پلاس 3

در حال حاضر وان پلاس 3 یکی از بهترین اسمارتفون های اندرویدی است که می توانید تهیه کنید و خوشبختانه برخلاف وان پلاس های قبلی برای خرید آن نیازی به دعوتنامه ندارید.

رنگ جدید آن حس فانتزی به کاربر القا می کند و استفاده از اندروید تقریبا خام با یک رم 6 گیگابایتی باعث شده کمتر شاهد لگ و تاخیری در اجرای برنامه ها باشیم. البته بعضی کاربران از نبود درگاه برای افزایش حافظه داخلی شکایت دارند که باید بگوییم وان پلاس 3 تنها در یک نسخه 64 گیگابایتی ارائه شده است که می تواند نیاز های بیشتر کاربران را رفع کند. دوربین آن هم دقیقا همان دوربین استفاده شده در گلکسی اس 7 می باشد که در حال حاضر بهترین کیفیت را در بین اسمارتفون ها دارد.

قیمت : 1,800,000

7-گلکسی اس 7

اس 7

گلکسی اس 7 بهترین دوربین را در بین اسمارتفون ها دارد که حتی موفق به شکست آیفون 6پلاس نیز شده است. همچنین قابلیت های دیگری مثل ضدآب بودن قابلیت ارتقا حافظه با کارت میکرو اس دی را نیز دارا می باشد.

قیمت : 2,500,000

6-گلکسی اس 7 اج

اس 7 اج

گلکسی اس 7 اج برادر بزرگتر گلکسی اس 7 با یک نمایشگر 5.5 اینچی و لبه های خمیده است. ظرفیت باتری آن نیز کمی از اس 7 بیشتر است.

قیمت : 2,530,000

5-نکسوس 5ایکس

5ایکس

نکسوس 5ایکس یکی از جدیدترین پرچمداران گوگل است. و باتوجه به وضعیت بازار گوشی های اندرویدی یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی است که می شود خرید. اگر نمی خواهید یک آیفون بخرید و بدنبال یک گوشی اندرویدی مناسب میگردید نکسوس5ایکس شما را نا امید نمی کند.

بیشتر بخوانید  تاچ آیدی دیگر به گوشی های آیفون باز نخواهد گشت

قیمت : 1,700,000

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین گوشی های هوشمند دنیا – قسمت سوم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *