بهترین و زیباترین عکس های گرفته شده با پهپادها در سال 2015

مدتی است که استفاده نظامی از پهپادها کم کم دارد به حاشیه می رود و این تکنولوژی بسیار کاربردی جای خود در صنایع مختلف پیدا می کند.یکی از آخرین محصولات در این زمینه پهپادی بود که در کشاورزی مدرن کاربرد داشت و می توانست تا ۱۰ کیلوگرم آب را حمل کرده و مزرعه را آبیاری کند.
همچنین یکی دیگر از پروژه های بزرگی که هم اکنون در مراحل اولیه به سر می برد،مربوط به استفاده از پهپادها به عنوان منجی شهرها است که سبب می شود دیگر انسان ها در ترمیم و بازسازی شهرها دخالتی مستقیم نداشته باشند و پهپادها صیانت از شهرها را به عهده بگیرند.

اگرچه با آمدن نام پهپاد در اولین قدم استفاده نظامی و جاسوسی آن به نظر می آید که با استفاده از عکسبرداری از مواضع هدف صورت می گیرد،اما از این اشیاء پرنده برای گرفتن عکس هایی بدور از مقاصد جاسوسی نیز می توان استفاده نمود،عکس هایی که بدون شک در نوع خود بی نظیرند و بدون کمک آن ها هیچ انسانی قادر به ثبت چنین تصاویری نخواهد بود.
کم کم که به آخر سال میلادی نزدیک می شویم،بهترین تصاویری گرفته شده در این سال با استفاده از پهپادها که در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گزاشته شده،توسط متخصصان این زمینه انتخاب شده اند که در زیر می توانید آن ها را مشاهده کنید.

uac best photographs (1) uac best photographs (2) uac best photographs (3) uac best photographs (4) uac best photographs (5) uac best photographs (6) uac best photographs (7) uac best photographs (8) uac best photographs (9) uac best photographs (10) uac best photographs (12) uac best photographs (13) uac best photographs (14)

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : بهترین و زیباترین عکس های گرفته شده با پهپادها در سال 2015

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *