بهترین هدیه برای طرفداران Apple

طرفداری از شرکت محبوب Apple کمی گران قیمت است ولی در عوض محصولاتی که خریداری میشود دارای کارایی و عملکردی عالی در برابر دیگر برند ها می باشد و همین دلیل باعث می شود که کاربران بسیاری به جز محصولات این شرکت علاقه ای نشان نمی دهند.ما در این لیست محصولاتی جدیدی از جمله MacBook جدید و تجهیزات جانبی که در سال 2016 به مارکت عرضه شده را معرفی و بررسی میکنیم تا شما با در نظر گرفتن توان مالی خود بتوانید هدیه مناسبی از بین آن ها انتخاب کنید.

MacBook Pro 13-Inch Touch Bar

301282یکی از جدیدترین محصولات شرکت اپل می باشد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.این لپ تاپ با فناوری جدید و خلاقانه خود توانست نواری هوشمند در بالای صفحه کلید طراحی کند که کار را برای کاربران بسیار راحت تر میکند.به عنوان مثال میتوان میانبر های هر اپلیکیشن را بر روی این نوار تنظیم کرد به طوری که با باز شدن هر اپلیکیشن تنظیمات آن بر روی نوار نمایش داده شود.برای اینکه با این محصول به طور کامل آشنا شوید میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

Satechi Type-C USB 3.0 3 in 1 Combo Hub

301271

کاربرانی که از MacBook استفاده میکنند بسیار از این هدیه شما قدردانی خواهند کرد.به دلیل درگاه ورودی در MacBook شما میتوانید با استفاده از این دستگاه به امکانات لپ تاپ اضافه کنید.این دستگاه را میتوانید با قیمت 100 هزار تومان در مارکت تهیه کنید.

Apple TV

301285وقتی کارتان با Mac تمام شد میتوانید بر روی مبل بنشینید و تلویزون تماشا کنید !ریموت کنترل Apple Tv دو برابر کنترل های معمولی است و میتوان از آن به عنوان کنترلر گیم استفاده کرد.قیمت این دستگاه در آمازون 149 دلار است.

Itunes Gift Card

301270

گیفت کارت یا همان کارت هدیه itunes یکی از اساسی ترین محصولاتی است که هر کاربری که از موبایل یا تبلت و مک بوک های اپل استفاده میکند لازم است تا داشته باشد.با این کارت های هدیه میتوان موزیک فیلم و اپلیکیشن دانلود کرد.(برای دوستانی که اطلاع ندارند بعضی از اپلیکیشن ها در IOS رایگان نیست).

Anker PowerCore 10000 Portable Charger

301277عمر باتری و میزان نگه داری شارژ در آیفون بسیار پایین است به طوری که در هر ساعت نیاز به شارژ مجدد دارد.برای اینکه از این مشکل جلوگیری شود ما به شما این پاور بانک را پیشنهاد میکنیم تا مشکل کمبود شارژ به کلی فراموش شود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  همگام سازی Messages در تمام دستگاه‌ های اپل

نظرات در مورد : بهترین هدیه برای طرفداران Apple

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *