بهترین نرم افزار بکاپ گیری در ویندوز

نرم افزار بکاپ گیری

نرم افزار بکاپ گیری | یکی از موضوعاتی که برای تمامی کاربران لپ تاپ ها و یا کامپیوترهای رومیزی اهمیت دارد، پشتیبان گیری از فایل ها موجود در درایوهای مختلف کامپیوترشان می باشند. تعداد زیادی از کاربران بکاپ گرفتن از فایل های موجود در درایوهای کامپیوترشان را مهم نمی دانند ولی با این حال بکاپ گیری یکی از اساسی ترین کارهایی است که پس از گذشت یک مدت زمان معین حتما باید انجام شود و در صورتی که این اتفاق نیوفتد ممکن است شرایطی ایجاد شود که تمامی اطلاعات مهم شد در خطر نابودی قرار بگیرند.

اساسا گرفتن بکاپ یا نسخه ی پشتیبان در واقع گرفتن یک کپی از فایل‌ ها، درایور ها و یا پارتیشنی است که برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه در بسیاری از موارد خودتان نیز می‌ توانید این کار را به صورت کاملا دستی هم انجام دهید. اما لازم به ذکر است که به منظور انجام خودکار بکاپ‌ گیری نرم‌ افزارهایی طراحی شده اند که گزینه‌ های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌ دهند. به عنوان مثال، در یک نرم افزار بکاپ گیری خوب می‌ توانید مشخص کنید که دقیقا کدام اطلاعات و هر چند وقت یکبار نسخه ی پشتیبان تهیه شود و همچنین قابلیت رمز گذاری بر روی فایل بکاپ نیز به منظور ایجاد امنیت بیشتر نیز وجود دارد. علاوه بر این، نرم افزاری برای بکاپ گیری خوب است که در زمان بازگردانی فایل ها، آن ها را دچار مشکل نکند.

نرم افزار EaseUS Todo Backup Free

یکی از بهترین اپلیکیشن های تهیه ی نسخه ی پشتیبان EaseUS Todo می باشد که بسیاری از قابلیت های ابزارهای بکاپ گیری را تحت پوشش خود قرار می دهد. ویژگی هایی نظیر بکاپ گیری از فایل‌ های تکی و فولدرها، همه ی درایوها یا پارتیشن‌ها و یا قابلیت تهیه‌ی نسخه ی پشتیبان از تمام سیستم در این نرم‌ افزار تعبیه شده است. همچنین لازم به ذکر است که گزینه‌ ای با نام smart نیز قرار داده شده است که در زمان استفاده از آن فایل‌های بخش هایی از سیستم که اساسا بیشتر با آن‌ ها کار میکنید پشتیبان‌ گیری می‌ شوند و می‌ توانید این نسخه های پشتیبان را در فضای ذخیره‌سازی ابری هم بارگذاری کرده و داشته باشید.

بیشتر بخوانید  تغییر اندازه متن در ویندوز 10

نرم افزار بکاپ گیری

با استفاده از این نرم افزار می توانید از انواع بکاپ‌ های از پیش تعیین شده، تهیه ی پشتیبان از آخرین تغییرات و یا از تغییرات نسبت به نسخه‌ ی ابتدایی بهره‌ مند گردید. نسخه‌ی رایگان این برنامه تقریبا همه ی ویژگی‌ های کاربردی را ارائه می نماید و فقط چند قابلیت غیر کاربردی نظیر تهیه ی نسخه ی پشتیبان از طریق دستور cmd و انتقال کامپیوتر به کامپیوتر فایل ها و تهیه ی بکاپ در سرویس Outlook انحصاری به نسخه‌ ی پولی نرم افزار تعلق دارد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین نرم افزار بکاپ گیری در ویندوز

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *