بهترین مدیاپلیرهای 2018 ویندوز 10

ویندوز 10

در ادامه این خبر بهترین پخش کننده های موزیک ویدیو های ویندوز 10 را برای شما نام می بریم. قطعا در سیستم ویندوز برنامه های زیادی موجود و در دسترس است، در میان این برنامه ها برنامه های موسیقی نیز جای گرفته اند. از این رو انتخاب های زیادی برای کاربران وجود دارد و قصد داریم بهترین های ۲۰۱۸ را به شما معرفی کنیم.

Groove Music

ویندوز 10

این برنامه بیشتر اوقات در نظر گرفته نمی شود ولی باید گفت در میان برنامه ها یکی از بهترین آن ها است. این برنامه در واقع شیوه کار راحتی دارد و در آن گزینه های بی مورد را نمی بینید و آن هم به این صورت است که موزیک ها در قسمت one drive ذخیره می شود بعد از آن هم با هر موزیک پلیر می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. اما مشکل این سرویس اشتراک گذاری آن است که مدتی قبل کنار گذاشته شده است ولی این برنامه از آغاز آن تا به الان پیشرفت زیادی داشته است.

VLC

ویندوز 10

این برنامه جزو بهترین ، باکیفیت ترین و تقریبا تمامی فرمت های موزیک را باز می کند. این برنامه بهترین بهترین هاست. این نرم افزار در دو نسخه متفاوت که یکی از آن ها برای ویندوز ۱۰ کامپیوتر و تبلت ساخته و در ایکس باکس وان نیز می توان از آن استفاده کرد و نسخه دیگر نسخه ی نسل قبلی ویندوز است. من جمله امکانات این برنامه استریم کردن موزیک و انواع مختلف فرمت ها را اجرا می کند و می تواند آن ها را تغییر نیز دهد.

Spotify

ویندوز 10

این برنامه هم اکنون جزو برترین برنامه های موزیک می‌باشد که در ویندوز ۱۰ موجود است. این برنامه همان نسخه دسکتاپ می باشد ولی توانسته بروزرسانی واحدی را به وسیله ویندوز استور دریافت کند. این برنامه هیچ گونه هزینه اینترنتی ندارد و علاوه بر استفاده از موزیک های آن موزیک های ذخیره شده خود را نیز می تواند در این برنامه اجرا کنید.

Foobar2000

ویندوز 10
این برنامه در ویندوز به دلیل کامل کردن نسخه دستگاه آن را دارد و به دلیل استفاده کم از این برنامه متوقف شد ولی نسخه دسکتاپ بسیار قدرتمند تر است و تنها در زمان راه اندازی فوبار می توانید رابط کاربری این اپلیکیشن را با سلیقه ی خود تغییر دهید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین مدیاپلیرهای 2018 ویندوز 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *