بهترین لپ تاپ های موجود در بازار

لپ تاپ

همه می دانیم که با افزایش قیمت دلار , قیمت کالا های و لوازم الکتریکی نیز تحت تأثیر قرار گرفته و افزایش می یابند . به طوری که می توانستید با مبلغی حدود دو میلیون یک لپ تاپ مناسب تهیه کنید و بسیاری از کار های مد نظرتان را انجام دهید ولی الان با توجه به شرایط کنونی به احتمال زیاد با مبلغی حدود 3 میلیون تومان و حتی بیشتر شاید بتوانید یک لپ تاپ معمولی تهیه کنید. حال باز هم افرادی هستند که به لپ تاپ نیاز داشته و قصد خرید یک سیستم را دارند, در این جا با معرفی چند لپ تاپ برای قشر ها و نیاز های مختلف سعی داریم این افراد را در تهیه محصول مورد نیاز خود راهنمایی کرده تا بتوانند بهترین لپ تاپ را با توجه به موارد استفاده و قیمت های موجود تهیه کنند.

مناسب ترین لپ تاپ اقتصادی

لپ تاپ

لپ تاپ اقتصادی که برای افرادی که به یک نوت بوک نیاز دارند اما نمی خواهند خیلی هزینه کنند مناسب است. از جمله بهترین لپ تاپ های اقتصادی می توان به لپ تاپ E203NA ایسوس اشاره کرد. واضح است که این لپ تاپ برای افرادی که می خواهند فعالیت های گرافیکی حرفه ای انجام دهند یا علاقه شدیدی به بازی های کامپیوتری دارند اصلا مناسب نیست اما برای کسانی که به طور عمومی از لپ تاپ استفاده می کنند یک انتخاب مناسب و بسیار خوب به حساب می آید. اندازه ی E203NA ایسوس حدود یک برگه A4 بوده و وزنی نزدیک 980 گرم دارد. باید اشاره کرد که این لپ تاپ فاقد فن بوده و برای استفاده در محیط هایی آرام از جمله کتاب خانه بسیار مناسب می باشد. اما نداشتن فن نیز نشان دهنده ضعیف بودن قطعات سخت افزاری است , در این راستا باید به پردازنده ی مرکزی Celecom مدل N3350 شرکت اینتل اشاره کرد که فقط برای کار هایی سبک مانند وب گردی و تماشای فیلم مناسب است و اصلا نباید انتظار داشت با این پردازنده کار هایی سنگین انجام داد.

مناسب ترین لپ تاپ دو در یک

 

لپ تاپ

لپ تاپ های دو در یک برای افرادی مناسب هستند که هم به یک لپ تاپ و هم به یک تبلت نیاز دارند. قیمت این نوع لپ تاپ از حدود سه و نیم میلیون شروع شده و بر اساس ویژگی ها افزایش می یابد. از بهترین های این نوع لپ تاپ می توان مدل Surface Pro را پیشنهاد کرد , چرا که ظاهری بسیار و ساده دارد و بسیار شیک به نظر می رسد. عده ای به دلیل برخی از ویژگی های تبلت گونه آن , چندان به این دستگاه اعتماد نمی کنند اما پس از آن که مدتی با این لپ تاپ کار کردند متوجه می شوند که چقدر قوی بوده و کار های زیادی را می تواند انجام دهد.

مناسب ترین لپ تاپ برای بازی

لپ تاپ

افراد زیادی به بازی های کامپیوتری و لپ تاپ علاقه داشته و دوست دارند در هر جایی که می روند بازی های کامپیوتری خود را به همراه داشته و در هر زمانی که می توانند بازی خود را انجام دهند. از این رو , بدون شک این افراد به یک لپ تاپ قوی نیاز داشته تا توانایی اجرای انواع بازی ها را در طولانی مدت داشته باشد. قطعا کسانی که به این گونه لپ تاپ ها علاقه دارند و طرف دار آن ها هستند , می دانند از برترین و بهترین های آن ها می توان لپ تاپ Acer Predator 17X که محصولی از شرکت اینتر است را نام برد. این لپ تاپ به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و امکانات مناسب مدت ها است که در جایگاه برترین ها بوده و این جایگاه را حفظ کرده است.

برای ارتقای قابلیت های آن , در جدید ترین مدل , از کارت گرافیکی GTX 1080 به همراه قدرتمند ترین پردازنده های نسل هفتم اینتل استفاده شده است , این دو باعث شده اند که مدل جدید این لپ تاپ بسیار نزدیک به pc ها شده و قابلیت های آن ها را دارد. این لپ تاپ قوی با صفحه نمایشی 4K با سایز 17 اینچ بسیار جذاب و زیبا بوده و استفاده از فن آوری G-Sync انویدیا کیفیت آن را دو چندان کرده است. به دلیل پردازنده ی قدرتمند , می تواند VR را نیز اجرا کرده و برنامه ها و نرم افزار هایی از جمله Rift یا Vive نیز به خوبی روی این سیستم عمل می کنند. داشتن یک ترابایت هارد معمولی , 32 گیگابایت رم و 512 گیگابایت هارد SSD باعث شده از بسیاری از مدل ها بالاتر رفته و به یکی از برترین سیستم های موجود تبدیل شود. قیمت این لپ تاپ ها , مبلغی حدود 10 میلیون تومان و بیشتر اعلام شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین لپ تاپ های موجود در بازار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *