بهترین لاستیک دنیا

لاستیک دنیا

چندی پیش موسسه تحقیقاتی جی دی پاور یک نظر سنجی را بین دارندگان خودروهای 4 کلاس متفاوت برگزار کرد که طبق آن نظرسنجی بهترین تولید کنندگان لاستیک معرفی شدند. در اصل شاخص های مانند میزان ساییدگی، کیفیت سواری، ظاهر و چسبندگی یا هندلینگ تایرها به عنوان اصلی ترین رکن های این نظر سنجی به شمار می رفتند.

در این نظر سنجی که حدود 29,622 نفر  از دارندگان خودروهای مدل 2015 و 2016  شرکت داشتند نشان می داد افراد به سراغ برندهای از لاستیک می روند که در زمان تحویل خودرو صفر کیلومترشان با آن لاستیک ارائه شده است. 

بهترین لاستیک دنیا

 

بهترین لاستیک برای خودروهای سواری

اولین مقام با کسب 5 ستاره به میشلن اختصاص دارد . میشلن  به عنوان یکی از بهترین کمپانی های است که در این بخش شناخته شده است.

بعد از میلشن که یک برند فرانسوی است به ترتیب 2) پیرلی 3)گودیر 4)نکسن  5)هانکوک  6) کانتیننتال 7) کومهو 8)بریجستون 9)یوکوهاما  10)تویو قرار دارند.

پس از این برندها نام دانلوپ و فایرستون نیز در پایان دیده می شود. 

 

بهترین لاستیک ها برای پیکاپ ها و خودروهای شاسی بلند

دوباره در این قسمت میلشن توانسته است جایگاه اول را به خود اختصاص بدهد و بعد از آن گودیر، بی اف گودریچ، هانکوک، کانتیننتال و بریجستون  در جایگاه های بعد قرار گرفته اند. 

 

بهترین لاستیک ها برای خودروهای لوکس

میلشن برای خودروهای لوکس نیز در صدر جدول می باشد و بعد از آن کمپانی های چند ملیتی پیرلی و بریجستون در جایگاه های بعدی قرار دارند که عملکرد نسبتا خوبی را ارائه کرده اند. 

گودیر در این قسمت جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است و دانلوپ، کانتیننتال و هانکوک در جایگاه های بعد آن قرار داشته اند. 

 

بهترین لاستیک ها  برای خودروهای اسپرت

شاید دوباره از نام میلشن تعجب کنید ولی باز هم این کمپانی توانسته است در این قسمت نیز موفق باشد. گودیر، بریجستون و پیرلی هم جایگاه های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده است.

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

بیشتر بخوانید  خاص ترین سبک های باز شدن درِ خودرو

نظرات در مورد : بهترین لاستیک دنیا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *