بهترین فیلم های 2018 جهان از نظر کاربران

برترین فیلم های 2018

در دنیای سراسر تکنولوژی امروزی بسیاری از افراد هستند که تنها با یک جستجوی ساده می توانند فیلم های مورد علاقه ی خود را در ژانرهای مختلف تماشا کنند. اکنون با آغاز سال 2019 میلادی، قصد داریم به بررسی فیلم های برتر در سال 2018 در سراسر جهان از دیدگاه کاربران بپردازیم که بسیاری از افراد نیز که در طول روز جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا را دنبال می کنند، می توانند با استفاده از این مقاله برترین هایی که هنوز ندیده اند را دانلود نموده و مشاهده نمایند. در ادامه اسامی فیلم ها را همراه با یک سری مشخصات و جزئیات در کنار خلاصه ای از فیلم برای شما به ترتیب نام خواهیم برد، امیدواریم تا از این مقاله لذت کافی را ببرید.

1.فیلم You Were Never Really Here

برترین فیلم های 2018

زمان اکران: 6 آوریل 2018

بازیگران: Joaquin Phoenix, Ekaterina Samsonov, Alex Manette, John Doman

کارگردان: Lynne Ramsay

 

خلاصه داستان:

فیلم جدید کارگردان بسیار متبحر و با استعداد نظیر Lynne Ramsay، به طور قطع می‌ تواند به یک فیلم یا اثر جذاب و عجیب تبدیل گردد که بسیاری از افراد آن را به عنوان یکی از بحث‌ برانگیزترین فیلم‌ های 2018 می شناسند. فیلم You Were Never Really Here را می توان به عنوان لئون حرفه‌ ای سینمای دنیا نامگذاری کرد. لئونی که در آلودگی های دنیای سمی این روزها غرق شده است و با وجود همه ی خشونت‌ ها و بی‌ رحمی‌ هایی که سال های بسیار زیادی است در زندگی‌ شاهد است، باز هم دلش برای دختربچه‌ ای که به کمکش احتیاج دارد، می‌ سوزد. این لئون جدید واکین فینیکس می باشد که در موردش صحبت می کنیم؛ قاتلی بسیار آرام و عجیب که می‌ تواند فقط در 1 ثانیه و در شرایطی غیرقابل پیش‌ بینی‌ به یک طوفانی خطرناک تبدیل گردد و همه ی سکانس ها را به شکل ماهرانه ای جذاب نماید. این فیلم یک درام بسیار مرموزی است که در خیلی از سکانس‌ های خود یک سورئال به تمام معنا را نمایش می دهد که در هر لحظه می‌تواند شما را هیجان زده کند !

 

2.فیلم If Beale Street Could Talk

برترین فیلم های 2018

زمان اکران: 14 دسامبر 2018

بازیگران: KiKi Layne, Stephan James, Regina King, Teyonah Parris

کارگردان: Barry Jenkins

 

خلاصه داستان:

فیلم If Beale Street Could Talk به کارگردانی Barry Jenkins بر پایه ی رمانی با همین نام ساخته شده است که نوشته James Baldwin به عنوان یک برنده ی قطعی در جشنواره ها محسوب می گردد. اساسا فیلمبرداری James Laxton در این فیلم به صورت چند لایه و جذاب می باشد. موسیقی متن این فیلم به دست Nicholas Britell طراحی شده است که به نوعی یک موسیقی دیوانه کننده و درگیرکننده می باشد. در این فیلم بازی نقش آفرینان بسیار عمیق و متعهدانه می باشد که به همراه گفتاری جدی یک جذابیت بسیار بالایی را به فیلم داده است. با تمامی این تفاسیر جدیدترین فیلم Barry Jenkins در بعضی از مواردضعف هایی نیز دارد. Barry Jenkins همیشه سعی می کند تا داستانی درخصوص عشق و بی عدالتی نژادی یا همالن نژادپرستی را به صورت همزمان روایت کند ولی هر دو داستان کاملا قابل پیش بینی می باشند. گویا این فیلم تنها به مخاطبان یک تلنگر می زند تا اینکه به آن ها توانایی عشق و آسیب های پیش رو به علت بی عدالتی های نژادی سیاهپوستان را نمایش دهد.

 

3. فیلم The Rider

برترین فیلم های 2018

زمان اکران: 13 آوریل 2018

بازیگران: Brady Jandreau, Tim Jandreau, Lilly Jandreau, Cat Clifford

کارگردان: Chloé Zhao

 

خلاصه داستان:

فیلم The Rider بر اساس یک داستان واقعی از زندگی Brady Jandreau نوشته شده است. Brady در این فیلم یک نوجوان سوارکاری می باشد که بعد از اینکه از ناحیه ی سر دچار جراحت شدید شد، دیگر نمی توانست به علاقه ی خود یعنی سوارکاری ادامه دهد. فیلم Zhao ترکیبی از مسائل داستانی و مستندی از زندگی Brady می باشد که این قابلیت بینندگان را درگیر خلق و خوی این فرد می نماید. همچنین این فیلم توانست است در جشنواره ی فیلم کن سال 2018 برنده ی جایزه دو هفته با کارگردانان گردد. در صورتی که علاقه دارید به تماشای تعدادی جوان بنشینید که مسلکی از جنس کابویی دارند و سوارکاری برای آن ها به عنوان یک هویت و شناسنامه می باشد، این فیلم قطعا می تواند شما را به خواسته تان برساند.

 

4.فیلم First Reformed

برترین فیلم های 2018

زمان اکران: 18 می 2018

بازیگران: Ethan Hawke, Amanda Seyfried, Cedric Kyles, Victoria Hill

کارگردان: Paul Schrader

 

خلاصه داستان:

فیلم First Reformed، به عنوان جدیدترین فیلم Paul Schrader می باشد که به عنوان 21امین اثر کارگردانی‌ شده توسط این فرد محسوب می شود و در اولین لحظات با نسبت تصویر ناآشنای خود برای مخاطبان امروزی شناخته می‌ شود، این فیلم اثری در مورد دردهای انسان‌ ها و همه ی مسائلی است که در زندگی عادی و روزانه‌ با آن ها روبرو می شویم. با تمامی این تفاسیر، فیلم به جذابیتی هر چه تمام‌ تر به دنبال نگاه کردن به شرایط خطرناک کره‌ ی زمین به علت آسیب دیدن‌ های بسیار زیاد از دوره ی آغاز انقلاب صنعتی تا هم اکنون می‌ رود و به همین دلیل، به عنوان یکی از آثارهای بسیار مرتبط با دوره ی خود نیز به حساب می آید و جالب‌ تر این که فیلم جدید Schrader، تمامی این موضوعات را به شکلی که نه می‌ شود صدای موسیقی را در آن شنید و نه راوی آنقدرها شباهتی به روایت فیلم‌ های داستانی دارد، تحویل افراد علاقه مند به این فیلم می‌ دهد.

 

5. فیلم Widows

برترین فیلم های 2018

زمان اکران: 16 نوامبر 2018

بازیگران: Viola Davis, Michelle Rodriguez, Elizabeth Debicki, Cynthia Erivo

کارگردان: Steve McQueen

 

خلاصه داستان:

این فیلم در تاریخ 8 سپتامبر2018 در سالن نمایش های فستیوال بین‌ المللی فیلم تورنتو که در کانادا برگزار می گردد، معرفی شد و تاکنون توانسته است امتیاز 85 را از میان 52 نقد فیلم و سریال به دست بیاورد. این اثر برای اکران در سینماهای سراسر ایالات متحده یآمریکا، در 16 نوامبر 2018 قرار گرفته بود. همچنین کارگردانی، McQueen کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را همراه با Geylin Felin بر عهده گرفته بود. Felin قبلا مسئولیت نوشتن فیلمنامه ی فیلم Gone Girl را نیز بر عهده داشت. این فیلم به عنوان بازسازی از یک سریال قدیمی انگلیسی با همین نام می باشد. در Widows، سه سارق مسلح در یک دزدی به قتل می رسند و Dolly Rowlinz، Sherly miller و Linda Perly که سه همسر بیوه این سارقان  می باشند، از Bella Avrili تقاضای کمک می کنند تا در فعالیتی که همسران آن‌ ها شکست خوردند، به آن ها کمک برساند.

 

6.فیلم Mandy

برترین فیلم های 2018

زمان اکران: 14 سپتامبر 2018

بازیگران: Nicolas Cage, Andrea Riseborough, Linus Roache, Bill Duke

کارگردان: Panos Cosmatos

 

خلاصه داستان:

فیلم Mandy به کارگردانی Panoa Cosmatos با استفاده از المان های کاملا فانتزی و اساطیری و ترکیب کردن آن ها با یک جنس خاص و جدیدی از دسته فیلم های اکشن و قرار دادن آن ها در نورهای قرمز و بنفش، یک شاهکاری بی نقص را برای مخاطبان و علاقه‌ مندان خود رونمایی می‌ کند که ممکن است این روزها و با وجود تعداد بسیاری زیادی از آثار Block Buster، کمتر کسی به دنبال این دسته از فیلم ها باشد و یا انتظارات او با تماشای این فیلم ها برآورده گردد ولی به هیچ هنوان نمی‌ توانند از ارزش ساخته شده ی هنرمندانه و زیرکانه‌ ای نظیر Mandy کاست. این فیلم بدون شک یکی از نامزدان و یا حتی برندگان قطعی اسکار در قسمت های هنری، جلوه های بصری و یکی از بهترین اکشن های چندسال گذشته ی تاریخ می باشد که باید بیش تر از این ها مورد توجه دست اندر کاران سینما قرار می داشت، Nicolas Cage هم با استفاده از ابعاد معنوی توانسته است تا به دوران درخشان و طلایی خود بازگشته و برای دومین بار بتواند جایگاه خود را در میان علاقه مندان خود حفظ نماید.

 

7.فیلم Burning

برترین فیلم های 2018

زمان اکران: 26 اکتبر 2018

بازیگران: Yoo Ah-in, Steven Yeun, Jeon Jong-seo

کارگردان: Lee Chang-dong

 

خلاصه داستان:

به صورت کاملا اتفاقی دو دوستی که از دوران کودکی با یکدیگر در یک مزرعه‌ ی روستایی در خارج از سئول بزرگ شده‌ اند، یکدیگر را ملاقات می‌ کنند. آن‌ها مدت زمان زیادی است که یکدیگر را ندیده‌ اند ولی با این ملاقات، با هم بیرون می‌ روند و خاطرات گذشته را زنده می‌ کنند. زن جوانی در دانشگاه سئول در رشته‌ ی پانتومیم تحصیل کرده است و مقداری از مطالبی که یاد گرفته را برای این دو جوان به نمایش می گذارد. زن جوان خوردن یک نارنگی را به صورت پانتومیم بازی می‌کند، به صورتی که می‌ توانید قسم بخورید نارنگی را واقعا در دستان او مشاهده می کنید. دوستش از اجرای این زن جوان بسیار شگفت‌ زده می‌ شود. این زن در همین هنگام به او می‌ گوید که هر زمان عطش بدست آوردن چیزی را داشته باشی می‌ توانی آن را به این شکل برای خود خلق کنی.

 

8.فیلم Sorry to Bother You

برترین فیلم های 2018

زمان اکران: 6 جولای 2018

بازیگران: Lakeith Stanfield, Tessa Thompson, Jermaine Fowler, Armie Hammer

کارگردان: Boots Riley

 

خلاصه داستان:

فیلم Sorry to Bother You دارای یک خط داستانی دیوانه‌ وار می باشد که به معنای واقعی نمی توان در چند کلمه درباره ی این فیلم توضیح داد. Kate Stanfild در این فیلم نقش یک مرد اکلندی خوش‌قلب به نامKesh Grain را که آهی در بساط ندارد، بازی می‌ک ند. Kesh که 4 ماه است اجاره‌ ی پارکینگی که در آن به عنوان خانه استفاده می‌ کند، نداده است و اجاره اش عقب افتاده است، در همین بین، آنقدر درگیر پول است که تصمیم می‌ گیرد به بازاریابی تلفنی روی بیاورد. او در طول صحنه‌ های جالبی که در زمان تماس با مردم، با میز و کامپیوتر و تمام دفتر دستک خود میان خانه‌ ی مردم فرود می‌ آید مشغول به کار می شود ولی دائما در ارتباط با مشتریان خود دچار شکست می شود. تا اینکه همکارش به او پیشنهاد می دهد تا به منظور صحبت کردن پشت تلفن با مشتریانش از صدای سفید پوستی‌ خود استفاده نماید.

 

9.فیلم Monrovia, Indiana

برترین فیلم های 2018

زمان اکران: 26 اکتبر 2018

کارگردان: Frederick Wiseman

 

خلاصه داستان:

اساسا این فیلم به عنوان یکی از فیلم های معروف نیست و تنها کارگردان این فیلم است که به آن اعتبار بخشیده است. اساسا Frederick Wiseman از آن دسته از کارگردانانی است که در تلاش است تا فیلم های ملیتی برای هر دسته و قماش از افراد دنیا بسازد و چالش های پیش روی آن ها را به نمایش بگذارد. در این میان فیلم Morovia, Indiana نیز به عنوان این دسته از فیلم ها شناخته می شود و سعی دارد حقارت های دنیای هندی ها را در کشور خودشان به نمایش بکشد. این فیلم را می توان در دسته ی فیلم های مستند نیز قرار داد که کار و فعالیت اقشار مختلف را به نمایش می گذارد و حتی می تواند به عنوان یک سمبل برای تمامی افراد جامعه تبدیل گردد.

 

10.فیلم Leave No Trace

برترین فیلم های 2018

زمان اکران:29 ژوئن 2018

بازیگران: Ben Foster, Thomasin Harcourt McKenzie

کارگردان: Debra Granik

 

خلاصه داستان:

فیلم Leave No Trace خود را در غالب یک فیلمی نمایش می‌ دهد که در خصوص یک پدر و دختر می باشد که به صورت غیر قانونی در یکی از پارک‌ های جنگلی ایالات متحده زندگی می‌ کنند و بعدها بر اساس سبک زندگی و شیوه‌ ی تربیتی پدر، مشکلات، چالش‌ ها و مسائلی مختلفی برای آن پیش می آید، حتی با در نظر داشتن تفاوت‌ های بسیار زیاد میان دو اثر این کارگران، یادآوری فیلم Captain Fantastic، کاملا اجتناب ناپذیر می باشد ولی همانطور که اشاره داشتیم، ساخته ی فیلم‌ سازهای توانمندی نظیر Debra Granik به عنوان کارگردان Leave No Trace، به منزله ی گذراندن یک تونل‌ حفر شده نیست و بیشتر، تمایل به طولانی‌ تر کردن تونل‌ ها دارند؛ با رسیدن به اهداف غیرمنتظره، شکافتن بیشتر کوه و در آخر خلق یک هویت که پیش از این وجودذ خارجی نداشت، نمی‌ توانست حضور داشته باشد.

 

11.فیلم Mission: Impossible — Fallout

برترین فیلم های 2018

زمان اکران: 27 جولای 2018

بازیگران: Tom Cruise, Henry Cavill, Ving Rhames, Rebecca Ferguson

کارگردان: Christopher McQuarrie

 

خلاصه داستان:

نسخه ی Fallout سری فیلم های Mission: Impossible قبل از هر چیزی، باید به دلیل جلوه‌ های فنی بسیار جذاب خود مورد تحسین قرار بگیرد. جلوه هایی که در گوشه به گوشه ی آن به عنوان اساسی ترین دلیل مخاطب به منظور لذت بردن از فیلم می باشد و خودش را بیش از هر چیزی، در کات‌ه ای کارگردان و افزایش تعلیق در هر صحنه با بعضی از بهترین فیلم‌ برداری‌ های ممکن، نمایش می دهد. در کل داستان، McQuarrie با استفاده از نورپردازی ها و رنگ ها سرد و گرم، توانسته است اتمسفرهای مختلفی در یک فیلم خلق نماید که در اصل پیچیدگی خاصی ندارند اما در زمان ترکیب با یکدیگر، سمفونی بسیار پرانرژی و جذاب از هیجان را به نمایش می گذارد. به صورتی که در زمان تلاش یکی از شخصیت‌ ها به منظور به دست آوردن یک ابزار بخصوص در میان برف‌ ها، بیننده دو کاراکتر دیگر را داخل اتاقک‌ هایی کوچک و کم‌ نور دنبال می کند که به صورت همزمان کاهنده ی سکانس‌ های مطلقا سفید و پوشیده شده از برف می باشد و همچنین سبب افزایش میزان تعلیق دکور فیلم می گردد. زیرا Fallout در داستان‌ گویی خود، به دفعات با فاصله دادن میان اعضای گروه و قرار دادن آن ها در شرایط متضاد و همچنین مکمل، حس مشاهده ی مراحل مختلف یک بازی ویدیویی را به بیننده القا می کند.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: thrillist

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : بهترین فیلم های 2018 جهان از نظر کاربران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *