بهترین خودرو مفهومی 2018؛ مزدا ویژن کوپه

مزدا ویژن کوپه

در نمایشگاه و جشنواره سالانه ی طراحی اتومبیل های سال، ورژن ویژن کوپه از مزدا توانست مقام و عنوان بهترین اتومبیل مفهومی سال ۲۰۱۸ را در رقابت با کیا پروسید و لامبورگینی ترزو میلنیو به دست آورد. در حاشیه ی نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو و به انتخاب داوران جشنواره ی سالانه ی شب طراحی اتومبیل سال، مدل مفهومی ویژن کوپه، ساخت مزدا توانست جایزه ی بهترین اتومبیل مفهومی سال ۲۰۱۸ را کسب کند.

مزدا ویژن کوپه

اتومبیل ویژن کوپه برای نخستین بار در اواخر ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه اتومبیل توکیو به نمایش گذاشته شد، از آن زمان طرح مفهومی کمپانی مزدا توانست ماه فوریه در جشنواره ی بین المللی اتومبیل پاریس ۲۰۱۸ عنوان زیبا ترین اتومبیل مفهومی سال را به دست آورد و در حال حاضر نیز توانسته است به عنوان بهترین اتومبیل مفهومی سال را به دست آورد.

همان طور که باید بدانید هیئت داوران جشنواره ی بین المللی اتومبیل پاریس ۲۰۱۸ نیز مثل جشنواره ی شب طراحی اتومبیل سال دارای ترکیبی کامل از افراد بر جسته و متخصصان طراحی اتومبیل است که در زمره ی مدیران طراحی در خودرو سازان جهانی خدمت می کنند. در بخش جذاب ترین و زیبا ترین اتومبیل های مفهومی سال نیز رقبایی مانند بی ام دبلیو ویژن داینامیکس، آئودی آیکون، لامبورگینی ترزو میلنیو،  کیا پروسید، اتومبیل مرسدس بنز ای‌ام‌جی پروجکت وان، مرسدس بنز AMG GT، ویژن مرسدس میباخ 6 کابریولت، پژو اینستینکت و همچنین نیسان وی‌موشن حضور داشتند.

مزدا ویژن کوپه

با حضور کمپانی های اتومبیل سازی بزرگ و همچنین طراحان بزرگ و معتبر در این بخش، اما تنها اتومبیلی که توانست به خوبی نظر هیئت داوران را به خود جلب کند، اتومبیل مفهومی ویژن کوپه مزدا بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین خودرو مفهومی 2018؛ مزدا ویژن کوپه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *