بهترین جایگزین تیم ویور (team viewer)

TeamViewer

بهترین جایگزین تیم ویور (team viewer) : بعد از اینکه نرم افزار TeamViewer  برای کاربران ایرانی مسدود شد آنها مجبوراند از دیگر نرم افزارها استفاده کنند اما چه نرم افزارهای می توانند جایگزین TeamViewer  باشند؟ در ادامه این مطلب به معرفی برخی از این نرم افزارها پرداخته ایم . با ما همراه باشید.

لازم است بدانید که در برنامه های معرفی شده شیوه ی کار به صورت یکسان است و بعد از اینکه برنامه را بر روی کامپیوتر مبدا و مقصد نصب نمودید باید از اطلاعات و رمز های داده شده استفاده نمایید تا بتوانید اتصال بین دو کامپیوتر را برقرار نمایید.

1)Windows Remote Desktop Connection

Windows Remote Desktop Connection

خوشبختانه در ویندوز توسط مایکروسافت ابزاری تعبیه شده است که کاربران عزیز می توانند برای کنترل از راه دور یک کامپیوتر از آن استفاده کنند.در واقع بدون نیاز به هیچ گونه ی برنامه ی شما می توانید از این ابزار استفاده کنید و به کامپیوترهای دیگر متصل شوید . البته نباید فراموش کنید که این نرم افزار در کنترل همزمان چند کامپیوتر دارای محدودیت است و فقط می تواند به یک کامپیوتر متصل شود.برای دسترسی به این برنامه می توانید به کنترل پنل سیستم بروید.

این برنامه برای سیستم عامل های ویندوز و مک قابل دسترس است.

2)Splashtop

Splashtopیکی دیگر از ابزارهای قدرت مند Splashtop است که می تواند به کمک شما بیاید. شما می توانید به وسیله این نرم افزار کامپیوتر را از راه دور کنترل نمایید.کیفیت بالای تصویر در انتقال یکی دیگر مزیت های این نرم افزار است که نباید از آن غافل شوید.

اگر شما سرعت بالایی داشته باشید می توانید فیلم ها و بازی های خود را از راه دور کنترل نمایید و آنها را اجرا کنید.

3)Chrome Remote Desktop

Chrome Remote Desktop
افزونه‌ی معروف مرورگر کروم یکی دیگر از مواردی است که میتواند جایگزین خوبی برای TeamViewer  باشد ؛ این افزونه در بین بسیاری از افراد نیز محبوب می باشد.شما می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید و سپس نصب نمایید .

فراموش نکنید که این کار به سادگی امکان پذیر خواهد بود تنها کافی است که به مرورگر کروم وارد شوید و به بخش افزونه ها بروید. شما با وارد شدن به مرورگر کروم می توانید اتصال خود را به کامپیوتر مقصد انجام بدهید.

بیشتر بخوانید  دسترسی به کامپیوتر با Iphone

لازم است بدانید که اپلیکیشن موبایل Chrome Remote Desktop نیز وجود دارد که می توانید با موبایل نیز به کامپیوتر مورد نظر وصل شوید و آن را کنترل نمایید.

4)Ammyy Admin

Ammyy Admin

این برنامه هم می تواند جایگزین خوبی باشد و تنها کافی است آن را دانلود کنید و بر روی هر دو کامپیوتر نصب نمایید. اتصال بین هر دو را با اطلاعات داده شده انجام بدهید.

قابل ذکر است که حجم این نرم افزار کم است و شما می توانید به سادگی آن را اجرا نمایید.

5)AnyDesk

AnyDeskاین برنامه هم یکی دیگر از گزینه های مناسب می باشد که شما می توانید از آن استفاده کنید.شما در این برنامه می توانید انتقال فایل و اطلاعات را بین دو سیستم انجام بدهید.

این برنامه خوشبختانه از مک و لینوکس هم پشتیبانی می کند که قابلیت آن را چندین برابر می کند.

در ادامه با زوم تک همراه باشید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین جایگزین تیم ویور (team viewer)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *