بهترین برنامه ها برای اسکی بازها

کافیست بگردید تا برای هرچیز برنامه ای متناسب با آن بیابید. در این بینابین نباید ورزش های مرتبط با فصل زمستان را نادیده گرفت. از رفت و آمد اسکی بازها، گزارش بارش برف و یخبندان، مجلات سفری و ابزار ایمنی اسکی ما برخی از برنامه های حیاتی برای اسکی بازها را متناسب با دو سیستم عامل اندروید و iOS جمع آوری کرده ایم. پس پیش از آن که زمستان به پایان برسد به پیست اسکی بروید! و پوشیدن دستکش های زمستانه لمس کننده صفحه نمایش را فراموش نکنید.

  • (Mammut Safety (Android, iOS: Free

متخصص کوهنوردی اهل سوئیس ماموت را به عنوان اپلیکیشن کوهنوری ایمن را در اختیار کاربران گذاشته است. Mammut Safety ابلاغیه های بین المللی صادر شده ریزش بهمن و کولاک، امکان دسترسی سریع به راهنمای سطح خطر بر اساس مکان و گزارش شرایط را به کاربران داده است. علاوه بر این، برنامه شامل قطب نما، شیب سنج، ارتفاع سنج و یک دکمه به منظور برقراری تماس ضروری به امدادرسانی می باشد. همچنین این برنامه مختصات جغرافیاییتان را نشان می دهد.

  • (Ski & Snow Report (iOS: Free

برنامه Ski and Snow Report ارائه داده شده از Zumobi تازه ترین اخبار و اطلاعات درباره آب و هوا، بارش برف، اقامتگاه های تفریحی و مقصد دوستداران اسکی را گزارش می کند. برنامه دسترسی به پیش بینی 5 روزه آب و هوا، جزئیات استراحتگاه ها و آمار دقیق از عمق برف و جزئیات مفید دیگر مانند نقشه های دنباله دار را امکان پذیر می کند.

  • (OpenSnow (Android, iOS: Free

از دیگر منابع قابل اعتماد گزارش آب و هوا و شرایط شیب پیست اسکی برنامه Open Snow می باشد که پیش بینی کوهستان ها و مسیرهای ایالات متحده، کانادا، ژاپن و اروپا را پوشش می دهد. این برنامه گزارشات مبنی بر پیش بینی های محلی، مقایسه استراحتگاه ها با یکدیگر، جستجو برای یافتن بهترین شرایط و هشدار اطلاعیه ها را امکان پذیر کرده است.

  • (SkiLynx (iOS: $2.99

SkiLynx به شما اجازه داده هرکجا که هستید با دوستان و سایر افراد اسکی باز در گروهتان به راحتی ارتباط برقرار کنید. این برنامه از طریق GPS و نقشه های دنباله دار دقیق به شما دشواری و درصد پائین بودن شیب ها را در زمان واقعی نشان می دهد. شما می توانید از طریق دستگاه تلفن همراه و ساعت هوشمندتان پیام های از پیش تعیین شده این برنامه را ارسال کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین برنامه ها برای اسکی بازها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *