بهترین برنامه های شبیه ساز Playstation برای اندروید

بهترین برنامه های شبیه ساز Playstation برای اندروید: در این مقاله به معرفی پنج برنامه شبیه ساز کنسول پلی استیشن در دستگاه های اندرویدی می پردازیم.

 

 Classicboy
برنامه Classicboy یک شبیه ساز جامع با پشتیبانی از کنسول هایی شامل پلی استیشن، سه سیستم Gameboy، Nintendo 64، NES و SEGA و NeoGeo می باشد. برنامه همچنین شامل ویژگی هایی دیگر نظیر پشتیبانی از کنترلر بازی، دکمه های کنترل بر روی صفحه قابل شخصی سازی، برخی تنظیمات صوتی و حالت معمول ذخیره سازی و بارگذاری است. ای برنامه گزینه خوبی برای افرادی است که می خواهند چند شبیه ساز داشته باشند.با این حال برخی ویژگی های شبیه ساز پلی استیشن به نهایی را ندارد،

 

 

 ePSXe
برنامه ePSXe یکی از دو شبیه سازهای برتر پلی استیشن است. استفاده از این برنامه نیز راحت تر است و بسیار پایدار است. از قابلیت های این برنامه میتوان به پشتیبانی از حالت تقسیم صفحه،حالت ذخیره و بارگذاری ، کنترل های قابل تنظیم، پشتیبانی از کنترلر سخت افزاری و گرافیک بهبودیافته OpenGL اشاره کرد. همچنین پلاگین هایی هستند که ویژگی هایی را به برنامه اضافه می کنند. تنها مشکل برنامه این است که قبل از خریدن نمی توانید آن را امتحان کنید.

 

 

 

 

 FPse
برنامه FPdse نیز جزو دو برنامه برتر در زمینه شبیه ساز پلی استیشن برای سیستم عامل اندروید است. این برنامه قابلیت های شخصی سازی فراوانی دارد و شامل ویژگی هایی نظیر ذخیره سازی و بارگذاری، کنترلهای قابل تنظیم، سازگاری بالا و پشتیبانی از کنترلر سخت افزاری است. برنامه همچنین دارای تنظیمات پیشرفته، پلاگین ها و قابلیت های بیشتری است که شرایط عالی را برای انجام بازی ها فراهم میکند. این برنامه نیز مانند ePSXe ورژن رایگانی برای تمرین ندارد. اما شما می توانید تا چند روز از برنامه برای تست به صورت رایگان استفاده کنید.

 

 

 Matsu Emulator
برنامه Matsu بسیار شبیه به Classicboy است. این برنامه نیز چند کنسول را شبیه سازی میکند. این کپسول ها شامل پلی استیشن،SNES،NES،SEGA Genesis،Game Gear و چند مورد دیگر است. مانند اکثر برنامه های شبیه ساز چندکنسول این برنامه نیز کمل نیست. اگر چه به قدری خوب هستند که نیازی به شبیه ساز دیگری پیدا نکنیم. نسخه رایگان این برنامه با تبلیغات قابل اجراست، اگر میخواهید از این تبلیغات آزاردهنده دوری کنید باید نسخه Pro برنامه را خریداری نمایید. این برنامه پایدارترین برنامه نیست ما اگر بتوانید با تبلیغات کنار بیایید، انتخاب خوبی است.

 

 RetroArch
برنامه RetroArch در میان مشهورترین برنامه های شبیه ساز قرارد دارد. این برنامه قابلیت پشتیبانی از چندین کنسول را دارد و تقریبا هر قابلیتی که انتظارش را داشته باشید را دارد. پشیبانی از هر کنسول را باید به صورت جداگانه در قالب پلاگین و یا همان افزونه دانلود نمایید. اگر کار با این برنامه را کاملا یاد بگیرید، متوجه میشوید که به برنامه دیگری نیاز ندارید. شبیه ساز پلی استیشن این دستگاه بسیار پایدار است. شما می توانید برنامه را به صورت کاملا رایگان دانلود نمایید.

3/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : بهترین برنامه های شبیه ساز Playstation برای اندروید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *