بهترین اپلیکیشن ها برای بانوان

اگر بانو هستید، این پست مخصوص شماست. بانوان شاغل و غیرشاغل روزانه در شرایط گوناگون با مشکلات بسیاری کلنجار می روند تا به آرامش دست یابند. بانوان در راه، خانه و محل کارشان به برنامه هایی نیاز دارند تا به کارها و اهدافشان نظم ببخشد. و با در اختیار گذاشتن قابلیت ها آن ها را آنطور که می خواهند هدایت کنند. ما در این مقاله سعی کرده ایم مفیدترین برنامه ها را برای خانم ها جمع آوری کنیم. پس با ما همراه باشید.

  • ®myPill

آیا مدام در تلاش هستید تا مصرف قرص بارداریتان را کنترل کنید؟ این برنامه از آن شماست. این برنامه به پیشگیری از بارداری کمک خواهد کرد. و شما را تا مرز اطمینان نگه داشته و مصرف قرص ها و سایر اشکال پیشگیری را یادآور می شود. اگر برنامه را آپدیت کنید در صورت نیاز به معاینه و ملاقات با دکتر، علائم پیگیری و پیش بینی دوران عادت ماهانه تان این برنامه شما را آگاه می سازد.

  • Lyft

این برنامه شاید لزوما موردنیاز شما نباشد. اما برای بانوان پررفت و آمد در حوزه شهر مناسب است. این برنامه با در اختیار قرار دادن امن ترین و مطمئن ترین راه ها از دیگر روش های سنتی حمل و نقل موجب رفت و آمد آسان و قابل اعتماد می گردد. پس اگر رفت و آمدتان از مسیرهای شلوغ شهری است دیگر نگران پیدا کردن بهترین راه به منظور رسیدن به مقصد نباشید!

  • OPI

اگر مطمئن نیستید رنگ لاک نخان هایتان به دست هایتان می آید یا نه بلافاصله برنامه OPI را دانلود و نصب کنید. این برنامه لهستانی به شما اجازه داده تا یکبار پیش از لاک زدن آن ها را بر روی دستانتان مشاهده کنید و از زدن آن ها روی ناخن هایتان مطمئن شوید. پس از دانلود کردن آن هرگز پشیمان نخواهید شد!

  • Audible

Audible یک برنامه شنیداری برای زنان هوشمند در رفت و آمد است. پس به ادبیاتتان رنگ دوباره ببخشید. و ذهنتان را حین رفت و آمد فعال و زنده نگه دارید. این برنامه را می توانید در محل کار، پیاده روی، رانندگی و… همانند یک رادیو گوش دهید.

  • Spotify

این برنامه مختص آن دسته از خانم هایی است که به موسیقی علاقه خاصی دارند. این برنامه هم با نسخه رایگان و هم با نسخه درون پرداختی کیف پول شما را مجهز به موسیقی های مورد علاقه تان می کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین اپلیکیشن ها برای بانوان

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام خدمت همه کاربران
    برای انواع خرید با قیمت مناسب و ارسال رایگان می توانید از اپلیکیشن 7030 استفاده کنید. دانلود از سایت 7030.ir . بعد از نصب کد 30707 رو وارد کنید تا فعال شود.
    هفتادسی کاری از دانشگاه صنعتی شریف