بهترین مایکروفر و سولاردام 2018

مایکروویو سامسونگ 2018

بهترین اجاق مایکروفر و سولاردام : مایکروویو یکی از وسائل بسیار پر مصرف آشپزخانه های امروزی است ، در کلانشهر ها بسیاری از مردم به دلیل زمان کم شان ، نیاز به ابزار هایی دارند که در سریعترین زمان کارهای شان را انجام دهند ، مایکروفر و سولارام هم یکی از این وسائل خانگی پر مصرف است.

بهترین برند مایکروفر ( مایکروویو )و سولارام کدام برند ها هستند

اما چگونه بهترین اجاق گاز مایکروفر و سولارام را انتخاب کنیم ؟ کدام برند در بازار به عنوان یک برند برتر مایکروفر و مایکروویو مطرح شده است. براساس مطالعات انجام شده ، برند هایی زیر برای اجاق گاز مایکروفر و سولارام به عنوان بهترین برند ها انتخاب شده اند :

1- اجاق مایکروفر و سولارام ال جی

2- اجاق مایکروفر و سولارام سامسونگ

3- اجاق مایکروفر و سولارام بوش

4- اجاق مایکروفر و سولارام پاناسونیک

5- اجاق مایکروفر و سولارام شارپ

6- اجاق مایکروفر و سولارام کنوود

7- اجاق مایکروفر و سولارام فلر

8- اجاق مایکروفر و سولارام دوو

در ادامه به بررسی چند مدل از اجاق های مایکروویو خواهیم پرداخت ، برای انتخاب آسان شما مدل های ارائه شده از برند های مختلف به همراه قیمت و از بین پرفروش ترین های بازار انتخاب شده است که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

مايکروويو سامسونگ مدل SAMI 6

مایکروویو سامسونگ 2018

مايکروويو سامسونگ مدل SAMI 6، دارای یک صفحه نمایش ، ظرفيت: 32 ليتر است همچنین این مایکروویو دارای برنامه پخت است. قیمت این مایکروویو در بازار ایران در حدود یک میلیون و ششصد هزار تومان است. محفظه داخلی این مایکروویو از جنس سرامیک است. از نکات ویژه ای که در این مایکروویو طراحی شده است ، قابلیت بهترین زمان بندی برای پخت غذا هاست ، قابلیت کانوکشن هم از دیگر ویژگی های این مایکروویو است که کمک می کند دقیقا فضای یک فر در این مایکروفر ایجاد گردد.

همچنین سامسونگ در این مایکروویو خود از قابلیت HotBlast استفاده کرده است که به گرم شدن سریع غذا کمک میکند. از دیگر تکنولوژی  های قدرتمند این مایکروویو استفاده از تکنولوژی “SlimFry” است که باعث ترد شدن غذای شما می شود ، بدون سرخ کردن غذا می توانید حس ترد شدن را در این مایکروویو مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید  بهترین روش های تمیز کردن مایکروویو

مايکروويو دوو مدل DEM-341B0K

مایکروویو دوو جدید

دوو هم یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در جهان است ، بسیاری از ایرانی ها با محصولات این شرکت در ایران آشنا هستند ، اما چه امکاناتی از این مایکروویو می تواند ما را به سمت خود جلب کند؟ این مایکروویو هم دارای صفحه نمایش ، ظرفیت 34 لیتری است ، این مایکروویو هم همچون مدل قبلی امکان دادن برنامه دارد ، مایکروویو دوو هم دارای گريل و کانوکشن داراي جوجه گردان است. از دیگر ویژگی های این مایکروویو می توان به قابلیت تخمیر ، تکنولوژی تابش چند جهته امواج ، محفظه استیل مقاوم ، عملکرد ثبت برنامه پخت به دلخواه مشتری، 8 برنامه پخت اتومات غذای ایرانی ،8 برنامه پخت اتومات دسر ایرانی اشاره کرد.

مایکروویو دوو با قیمت یک میلیون و سیصد هزار تومان به فروش می رسد.

مايکروويو پاناسونيک مدل NN-C784MF

اجاق گاز مایکروویو پاناسونیک

پاناسونیک هم یکی دیگر از برند های برتر مایکروویو در بازار ایران است ،  مايکروويو پاناسونيک مدل NN-C784MF ، دارای طراحي متفاوت ، بدنه داخلي استيل ، مجهز به کانوکشن پخت ترکيبی است. همچنین ظرفیت این مایکروویو 28 لیتر است.

جنس سطح داخلی این مایکروویو ، برخلاف مایکروویو سامسونگ استیل ضد زنگ است. همچنین دارای 12 برنامه پخت است ، این مایکروویو دارای گريل ، کانوکشن ، پخت ترکيبي، يخ زدايی است. این مایکروویو با قیمت یک میلیون و هشتصد هزار تومان به فروش می رسد.

مايکروويو فلر مدل MW 402

مايکروويو فلر مدل MW 402

مایکروویو بعدی که برای شما معرفی خواهیم کرد ، مايکروويو فلر مدل MW 402 است. این مدل مایکروویو ، با ظرفیت 42 لیتری و دارا بودن امکان برنامه پخت و صفحه نمایش چیزی ای مدل های قبلی ندارد . داخل این مایکروویو هم از استیل ضد زنگ ساخته شده است. دارای 10 برنامه پخت مختلف است .

از دیگر ویژگی های این مایکروویو می توان به گنجایش بالا برای جای دادن مواد غذایی و ظروف بزرگ ، 10 برنامه‌ پخت متنوع، عملکردهای متنوع شامل حالت ماکروویو، گریل، کانوکشن و یخ‌زدایی دارای زنگ پایان پخت می توان نام برد.

این مایکروویو با قیمت یک میلیون و چهارصد هزار تومان در بازار ایران به فروش می رسد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین مایکروفر و سولاردام 2018

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *