بهبود عملکرد فیس آیدی در آیفون های 2019

آیفون های 2019

یکی از قابلیت های بسیار جذاب گوشی های آیفون سری جدید و آیفون 10 بهره مندی از فیس آیدی برای تامین امنیت این گوشی ها می باشد که بسیاری از کمپانی ها تصمیم گرفتند در آن زمان سنسور اثر انگشت را از گوشی های خود حذف نموده و به تقلید از کمپانی اپل از فیس آیدی استفاده نمایند.

آیفون های 2019

اکنون بر اساس توییت جدید مینگ چی کو، تحلیلگر معروف کمپانی اپل، در آیفون‌ های بعدی این کمپانی تکنولوژی فیس آیدی بروزرسانی خواهد شد. این تحلیلگر همچنین پیش‌ بینی کرده است که نسخه های جدید آیپد نیز در اوایل سال 2020 میلادی رونمایی خواهند شد. بر اساس عقیده ی این تحلیگر معروف در مدل‌های بعدی گوشی های آیفون تغییراتی اعمال خواهد شد که از دخالت داشتن نور در تشخیص چهره ی کاربران توسط فیس آیدی کاسته خواهد شد، یعنی کاربران در زمان باز کردن قفل آیفون خود با خطای کمتری از سوی این دستگاه ها روبرو خواهند شد.

آیفون های 2019

در توییت مینگ چی کو آمده است که آیفون‌ های کمپانی اپل به احتمال زیاد در سه ماهه چهارم سال 2019 میلادی و یا سه ماهه ی ابتدایی سال 2020 میلادی عرضه هواهد شد و از قابلیت مدل‌سازی سه بعدی اپل هم در دوربین آن‌ ها بهره برده شده است. این تحلیگر معروف قبلا گفته بود که بر خلاف شایعات منتشر شده که خبر از افزوده شدن ویژگی ToF و یا مدت پرواز به آیفون های سال 2019 را می‌ دهند، نباید شاهد حضور چنین قابلیتی در آیفون‌ های بعدی باشیم. کو در جایی گفته بود که قابلیت TrueDepth به آیفون های کنونی اجازه می‌ دهد تا با دقت بسیار خوبی از محیط نقشه برداری نمایند و افزوده شدن دوربین مدت پرواز تحولات بسیار را در این مسئله ایجاد نمی کند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: 9to5mac

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهبود عملکرد فیس آیدی در آیفون های 2019

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *