بلیط هواپیما و فوت و فن‌های خریدی ارزان

زورق

بلیط هواپیما و فوت و فن‌های خریدی ارزان : یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران در روزهای  بهار و تابستان، هزینه سفر است که معمولا بیشتر بار این هزینه را هم بلیط هواپیما و هتل به‌دوش می‌کشد. در صورت پایین آمدن این هزینه‌ها، سفرها به‌صرفه‌تر و حتی طولانی‌تر می‌شوند و به‌طبع میزان رضایت مسافران هم بیشتر می‌شود. اما آیا واقعا راه‌حلی برای پایین آوردن هزینه سفر و کمتر کردن قیمت بلیط هواپیما و هتل وجود دارد؟
به‌جز ارزان‌تر بودن بلیط هواپیما و هتل در فصل‌هایی که کمتر برای سفر مناسب هستند، راه‌حل‌هایی هم برای سفر کم‌هزینه در فصل‌های پرتوریستی مثل بهار و تابستان وجود دارد. یکی از فوت‌وفن‌های اصلی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با قیمت مناسب، تصمیم‌گیری به‌موقع و خرید و رزرو زودتر است.

بلیط هواپیما را چند روز قبل از سفر بخریم؟

اولین توصیه برای به‌صرفه‌تر شدن هزینه سفر، خرید بلیط هواپیما از مدت‌ها قبل از شروع مسافرتتان است؛ بهتر است برای سفرهای خارجی از حداقل یک ماه قبل بلیط هواپیما بخرید؛ اما ایده‌آل‌ترین زمان برای این خرید، 2 تا 3 ماه قبل از سفر است. پروازهای داخلی هم از 1 ماه تا 3 هفته قبل از تاریخ شروع سفر ارزان‌تر هستند. در فصل شلوغی مثل تابستان، خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی، حداقل 3 ماه قبل، بخش زیادی از هزینه‌هایتان را کم می‌کند. گاهی بلیط چارتر از بلیط سیستمی ارزان‌تر است، اما نه همیشه. گاهی اوقات ممکن است قیمت بلیط هواپیما چارتر یک مقصد در لحظه آخر، نصف قیمت اصلی‌اش باشد، اما گاهی هم ممکن است مجبور باشید دو برابر هزینه اصلی را پرداخت کنید. بنابراین بهتر است با این پیش‌زمینه که بلیط هواپیما در لحظه آخر ارزان‌تر است، خریدتان را به تاخیر نیندازید.

یکی دیگر از راه‌های به‌صرفه‌تر کردن سفرتان، خرید آنلاین بلیط هواپیماست؛ با جستجو و خرید آنلاین، می‌توانید قیمت بلیط‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. گاهی اوقات در خرید آنلاین بلیط هواپیما، متوجه می‌شوید جابه‌جایی یک روزه تاریخ سفرتان، می‌تواند هزینه‌هایتان را کمتر از قبل کند. خرید زودتر بلیط هواپیما و خصوصا خرید اینترنتی و آنلاین، غیر از به‌صرفه‌تر بودن از نظر هزینه، این خوبی را هم دارد که هنوز پروازها پر نشده اند و شما گزینه‌های انتخابتان بیشتر می‌شود؛ در این صورت می‌توانید در همان تاریخ موردنظرتان، پروازهایی با ساعت‌های مختلف ببینید و از بینشان، بهترین را انتخاب کنید.

 

چه‌زمانی و چطور هتل رزرو کنیم؟

مهم‌ترین توصیه برای انتخاب محل اقامتتان، این است که آنلاین جستجو کنید و خودتان هتل رزرو کنید. شما می‌توانید با گزینه‌های مختلف را برای اقامت در یک شهر را ببینید، امکاناتشان را با هم مقایسه و بهترین موقعیت را برای خودتان انتخاب کنید. رزرو هتل هرچه زودتر انجام شود بهتر است. برای رزرو هتل خارجی، بسته به مقصد و تاریخ سفرتان، گاهی جاهای خوب و ارزان خیلی زود پر می‌شوند. خصوصا اگر زمان سفرتان با فستیوال‌ها یا کنسرت‌های مهم شهر یکی باشد. برای مقصدهای داخلی در عیدها و تعطیلات، طبعا هتل‌های خوب، زودتر پر می‌شوند، یا باید هزینه بیشتری برای هتل‌های باقی‌مانده پرداخت کنید. برای رزرو هتل، هرچه بین تاریخ رزرو و شروع سفرتان فاصله بیشتری باشد برایتان به‌صرفه‌تر است.

بیشتر بخوانید  حقوقی مسافران در پرواز چیست؟

گاهی‌اوقات بعضی از هتل‌ها در تاریخ‌های مشخصی برای رزرو اتاق‌هایشان تخفیف می‌گذارند؛ اما معمولا تاریخ‌های مشخصی نیستند و فقط با جستجوی بیشتر متوجه تخفیفشان می‌شوید که این هم یکی از خوبی‌های رزرو آنلاین هتل است.

 

بلیط هواپیما با زورق

زورق، سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل، با هدف ساختن سفرهایی به‌صرفه برای مسافران، این امکان را به شما می‌دهد تا از بین 900 ایرلاین، بلیط هواپیما بخرید و از هزاران هتل در همه‌جای دنیا بهترین محل اقامت را رزرو کنید. سرعت بالای انتخاب تا خرید، پرداخت آنلاین، دریافت رسید قطعی خرید و کنسلی آنلاین جزو امکاناتی است که سایت زورق در اختیارتان می‌گذارد.
اپلیکیشن زورق هم امکان ویژه و تازه‌ای است که شرکت زورق در اختیار مسافرانش قرار داده و می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتلتان از آن استفاده کنید، پرداخت سریع و آسان داشته باشید و در وقتتان صرفه‌جویی کنید. اپلیکیشن زورق برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS در دسترس است و می‌توانید آن را رایگان دانلود کنید.

 

سفر به پاریس، توریستی‌ترین شهر جهان

پاریس، شهر پرتوریست دنیا، با برج ایفل و موزه لوور معروفش، با خیابان‌های عاشقانه و شانزه‌لیزه پر خریدش و همه دیدنی‌ها و جاذبه‌های به‌یادماندنی که در دل خودش دارد، مقصد رویایی خیلی از مسافران است. بهار و تابستان بهترین وقت سفر به این شهر زیباست و برخلاف تصورها، بلیط هواپیمایش هم گران نیست. با اینکه چند روزی در تابستان هوا به‌شدت گرم می‌شود و بعضی وقت‌ها آب‌وهوای بهاری‌اش غیرقابل پیش‌بینی‌ست، اما پاریس واقعی را باید در این دو فصل ببینید. تابستان‌ها، به‌نسبت بهار، شهر شلوغ‌تر می‌شود. بنابراین هرچه زودتر به‌فکر سفر و خرید بلیط هواپیما باشید، بهتر است. هتل‌های خوب و ارزان هم ممکن است زودتر پر شوند. پس سفر به پاریس در تابستان، بدون برنامه‌ریزی، ممکن است برایتان سخت و گران تمام شود. یادتان باشد اگر مسافر بهاری پاریس بودید، هم لباس گرم همراه خودتان ببرید و هم لباس‌های خنک؛ ممکن است از هردویشان استفاده کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بلیط هواپیما و فوت و فن‌های خریدی ارزان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *