بسته های اینترنت شبانه به طور تدریجی حذف خواهند شد

بسته های اینترنت شبانه

بسته های اینترنت شبانه | این روزها افراد بسیاری از بسته های اینترنت اپراتورها استفاده می نمایند ولی اپراتورهایی نظیر ایرانسل بسته های اینترنتی خود را به دو قسمت اینترنت شبانه و روزانه تقسیم بندی کرده اند که به اعتقاد برخی از کاربران متاسفانه اینترنت های شبانه کاربرد زیادی برای آن ها ندارد.

بسته های اینترنت شبانه

با گرانی نسبی بسته‌ های اینترنت اپراتورهایی تلفن همراه و اعتراض بیسیاری از مشترکان نسبت به این مسئله، معاون وزیر ارتباطات، حسین فلاح جوشقانی، این گلایه‌ ها را اشتباه می‌ داند و به گفته ی وی تغییر تعرفه در چارچوب قانون بوده است. شرکت‌ های ارائه دهنده ی خدمات اینترنت خط ثابت نیز بیان کرده اند که هزینه ی اینترنت سیار گوشی های تلفن همراه کشور هنوز ارزان و نوعی دامپینگ می باشد. جوشقانی نیز به تازگی اعلام کرده است که ایران ارزان‌ ترین اینترنت تلفن همراه را در دنیا دارد. ایشان  همچنین خبر از حذف تدریجی بسته‌ های اینترنت شبانه موبایل داده است و یکی از علت های آن را نامناسب بودن تمامی این بسته‌ ها از دید فرهنگی برای نوجوانان و جوانان بیان کرده است.

بسته های اینترنت شبانه

اساسا بسته‌ های اینترنت شبانه خود یکی از مسائل جنجالی در اینترنت تلفن همراه می باشد که بحث حذف شدن این بسته های اینترنتی مدت‌ هاست که مطرح گردیده است. بسیاری از افراد طرفدار بودن این بسته‌ های اینترنت شبانه هستند و بسیاری نیز خواستار داشتن حق انتخاب اند. اکنون جوشقانی در مورد این بسته‌ های اینترنتی چنین توضیحی را ارائه کرده است:

بسته‌ های اینترنت شبانه به نوعی هدیه محسوب می گردند ولی شاید از لحاظ رفتاری و فرهنگی مناسب محدوده ی سنی جوانان و نوجوانان نباشند. در حال حاضر این طرح اجرا می گردد اما بر طبق حرف‌ های گفته شده به صورت تدریجی از بین خواهند رفت. اطمینان داشته باشیدکه  اگر این طرح‌ها را حذف کنیم، یک عده هنوز هم ناراضی خواهند بود و این اقدام را اشتباه می خوانند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  ماراتن انحصاری واردات گوشی Huawei Ascend P۶ توسط همراه اول

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بسته های اینترنت شبانه به طور تدریجی حذف خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *