بزودی در اینستاگرام می توانید پست های افراد را نیز بی صدا کنید!

اینستاگرام

این روزها اگر لیست بروزرسانی های اپ استور یا گوگل پلی خود را بررسی کرده باشید قطعا نام اینستاگرام را در این لیست مشاهده کرده اید. این شبکه ی اجتماعی بالاخره یکی از قابلیت هایی که بسیاری از طرفداران آ درخواست داشتند را قصد دارد به اپلیکیشن خود اضافه نماید. بر اساس گزارشی که ساعاتی پیش از سوی اینستاگرام منتشر شد، این اپلیکیشن پرطرفدار قصد دارد قابلیت بی صدا (Mute) کردن پست ها را برای کاربران اضافه نماید و در بروزرسانی بعدی شاهد این قابلیت خواهید بود.

با استفاده از این قابلیت می توانید کاری کنید که پست ها و استوری ها و یا فقط پست های یک فرد برای شما به طورکلی نمایان نگردد. البته لازم به ذکر است که با استفاده از این قابلیت می توانید همچنان با مراجعه به صفحه ی شخصی وی تمامی پست ها و استوری ها را مشاهده نمایید، دقیقا همانند قابلیت بلاک می توانید در هر لحظه افراد را از حالت بی صدا خارج نمایید.

اینستاگرام

این قابلیت زمانی مورد استفاده می باشد که امکان آنفالو کردن فردی را نداشته باشید و آن فرد با پست هایش سبب آزار و اذیت شما می شود و همچنین دوست نداشته باشید که برای همیشه او را آنفالو نمایید. در این شرایط این قابلیت به شدت کارآمد می باشد. اساسا شبکه های اجتماعی در ارائه ی چنین قابلیتی کمی ضعیف عمل می کنند، زیرا اولویت آن ها در نمایش محتوای بیشتر به کاربران می باشد. با این حال هرچه شبکه های اجتماعی بزرگ تر می شوند و با کاربران بیشتری ارتباط برقرار می کنیم، بالطبع احتمال دیدن محتوایی که برایمان باب میل نیست بیشتر می شود.

استفاده از این قابلیت در واقع یک روش بسیار محترمانه برای دور ماندن از پست های آزاردهنده ی اقوام می باشد تا اینکه بتوانیم همچنان روابط صمیمی خود را با آن ها ادامه بدهیم. بر اساس گزارشات منتشر شده، احتمالا تا هفته های آینده این قابلیت به اینستاگرام اضافه خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مدت زمانی را که در اینستاگرام و فیسبوک میگذرانید، مدیریت کنید

نظرات در مورد : بزودی در اینستاگرام می توانید پست های افراد را نیز بی صدا کنید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *