بزودی تمام گوشی های هوشمند سونی بروزرسانی اندروید 8 را دریافت خواهند کرد

بروزرسانی اندروید 8

بروزرسانی اندروید 8 : شرکت سونی به دلیل ارائه آپدیت اندروید و رابط کاربری برای بسیاری از دستگاه های خود توانسته در دنیای رقابت از سایر شرکت ها پیشی بگیرد. اکسپریا ایکس زد 1 ( Xperia XZ1 ) که پرچم دار شرکت سونی در 6 ماه دوم سال است به اندروید 8 مجهز شده و دیگر نیازی به آپدیت ندارد. یک ماه قبل بود که اکسپریا ایکس زد پریمیوم ( Xperia XZ Premium ) آخرین به روز رسانی اندروید 8 را دریافت کرد. حجم این اندروید 1.2 گیگابایت بوده و شماره ساخت آپدیت آن 41.3.A.0.401 می باشد.

باید بگوییم که خود اندروید 8 قابلیت و ویژگی خاصی ندارد اما به روز رسانی گوشی های هوشمند امر مهمی است که سونی آن را مد نظر قرار داده و سعی دارد تمامی گوشی های خود را از سال 2016 تا امسال را به این اندروید مجهز کند. البته باید بگوییم که برخی از اپلیکیشن ها در گوشی های آپ دیت شده به اندروید 8 بهتر عمل کرده و ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

بروزرسانی اندروید 8شرکت سونی اعلام کرده اکسپریا ایکس پرفورمنس ( Xperia X Performance ) نیز به زودی این اندروید دسترسی خواهد داشت به این ترتیب , شرکت سونی اولین شرکتی خواهد بود که همه گوشی های خود را از سال 2016 تا 2018 به اندروید 8 به روز رسانی کرده است.

این اندروید به صورت OTA در دسترس می باشد. برای استفاده از OTA باید به بخش تنظیمات گوشی خود بروید , در این قسمت گزینه به روز رسانی یا آپدیت برای شما نمایش داده خواهد شد. پس از فشار داد این دکمه اندروید دانلود شده و سایر مراحل آپدیت اکسپریا ایکس زد به صورت خودکار انجام می شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چرا هارد SSD پلی ‌استیشن 5 ممکن است متفاوت از انتظارات ظاهر شود

نظرات در مورد : بزودی تمام گوشی های هوشمند سونی بروزرسانی اندروید 8 را دریافت خواهند کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *