بزرگترین صفحه نمایش OLED جهان رونمایی شد

بزرگترین صفحه نمایش OLED جهان رونمایی شد

بزرگترین صفحه نمایش OLED در جهان رونمایی شد. این صفحه نمایش را کمپانی ال جی در یکی از فرودگاه های کشور کره ی جنوبی رونمایی کرده است. کماپنی ال جی اخیرا دو نمایشگر بزرگ را یکی از فرودگاه های کشور مذکور رونمایی کرد و برای دیده شدن بهتر این نمایشگر غول پیکر آنها را روی سقف فرودگاه نصب کرده است.

این دو نمایشگر OLED هر کدام 140 اینچی هستند و البته نمایشگری خمیده میباشد. اندازه ی این نمایشگر معادل سه کانتینر بزرگت حمل بار است.

صفحه نمایش ابعادی در 8 متر عرض و 13 متر طول دارد و برای مسافران قدرت فناوری OLED را نشان میدهد. در این محصول، چون هی پیکسل از خودش نور بخش میکند دیگر نیاز به وجود نور پس زمینه نیست و همین موضوع، موجب شده است که این دستگاه بسیار سبک باشد. پس اگر برایتان جای تعجب بود که چگونه به سقف آویزان شده است، این کار اصلا سخت نبوده.

پس از اینکه این سازه ی غول پیکر رونمایی شد، معاون ارشد ال جی اظهار داشت:” ما به تولید بزرگترین صفحه نمایش OLED جهان افتخار می کنیم. و از اینکه موفق شدیم جادوی OLED را به مسافران این فرودگاه از نقاط مختلف جهان نشان دهیم بسیار خرسند هستیم. با این حال، مزیت های تکنولوژی OLED را باید از نزدیک و با چشم دید و با کلمات قابل توصیف کردن نیست.

الجی با رونمایی این صفحه نمایش، بار دیگر قدرت و توانایی خود را در زمینه تولید صفحه نمایش آن هم از نوع OLED به همگان ثابت کرد و نشان داد که بی دلیل نیست تصمیم گرفته است سرمایه گذاری هایش را در این بخش افزایش دهد.

منبع: digitaltrends

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ارکستر سبزیجات ال‌جی : بررسی یخچال های جدید ال جی

نظرات در مورد : بزرگترین صفحه نمایش OLED جهان رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *