بروز رسانی جدید سیستم عامل iOS 11.4 دارای چه ویژگی هایی است؟

iOS 11.4

همان طور که می دانید تنها چند روز با برگزاری بزرگ ترین کنفرانس توسعه دهندگان کمپانی اپل فاصله داریم و در این بین کمپانی کوپرتینومی به روز رسانی سیستم عامل iOS 11.4 را برای کاربران منتشر کرد که به احتمال زیاد این آپدیت آخرین آپدیت ورژن 11 این سیستم عامل می باشد. مثل هر بروز رسانی دیگری از این سیستم عامل برای دریافت آخرین ورژن 11.4 می بایست به قسمت تنظیمات سیستم عامل ای او اسiOS بروید و آن را دانلود کنید. در ادامه به بررسی ویژگی های این بروز رسانی می پردازیم.

 Messages in iCloud

iOS 11.4

در این بروز رسانی جدید قسمت پیام ها هم به آی کلود اضافه شده اند. پس در این حالت اگر از روی یکی از دستگاه ها پیامی حذف شود در دیگر دستگاه ها هم پیام حذف می شود ولی مزیت و ویژگی که در این حالت وجود دارد این است که تصاویر و فایل های پیوست در پیام ها به طور کامل در فضای ای کلاود نگهداری و ذخیره می شوند تا فضای داخل گوشی پر نشود و خالی باقی بماند.

iOS 11.4

پشتیبانی از AirPlay 2

همان طور که شما عزیزان هم به خوبی می دانید ایر پلی استاندارد و اصلی اپل برای استریم صدا، ویدیو و محتوا علی دیگر بین دو آی دیوایس محسوب می شود برای مثال شما می توانید ویدیوی در حال پخش شدن بر روی آیفون را به اپل تی وی بفرستید و در آن جا آن را نگاه کنید. اما در حال حاضر به لطف سیستم جدید ایر پلی یعنی ایر پلی ۲ ، این استاندارد کاملا ارتقا پیدا کرده به طوری که می توان به طور کاملا همزمان را پشتیبانی می کند، برای مثال می توان به طور همزمان به چندین اسپیکر در مکان ها و اتاق های مختلف یک خانه متصل بشوید تا همه آن ها با هم میزیکی را پخش کنند که گوشی آیفون آن را پخش می کند.

iOS 11.4

از دیگر قابلیت ها و ویژگی های این بروز رسانی جدید می توان به بر طرف کردن باگ های نسخه ی قبلی اشاره کرد، برای مثال نقطه ی سیاهی که در ایموجی ها وجود داشت و همچنین دیگر مشکلی که در به هم خوردن ترتیب نمایش پیام ها در iMessages وجود داشت را دیگر نمی بینید.

بیشتر بخوانید  تصویری لو رفته از ios 8

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بروز رسانی جدید سیستم عامل iOS 11.4 دارای چه ویژگی هایی است؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *