بروزرسانی Wear OS 2.1 منتشر شد

Wear OS 2.1

بروزرسانی Wear OS 2.1 | اگر کمی طرفدار تکنولوژی های روز دنیا باشید، قطعا می دانید که Wear OS چیست. اساسا Wear OS سیستم عامل ساعت های هوشمندی می باشد که این روزها در میان کاربران گوشی های هوشمند محبوبیت بالایی پیدا کرده اند.

بروزرسانی Wear OS 2.1

در نسخه ی شوم از Wear OS که با نام Wear OS 2.1 در میان کاربران شناخته می شود رابط کاربری ساعت‌ های هوشمند تغییراتی را داشته اند، سیستم سلامتی و تناسب اندام بهبودهایی را مشاهده کرده و قابلیت یکپارچه سازی برنامه ها نیز بهتر شده اند. اکنون بر اساس اطلاعات به دست آمده از هم اکنون صاحبان ساعت‌ های هوشمند می‌ توانند این بروزرسانی را دریافت نمایند.

البته لازم به ذکر است که Wear OS 2.1 برای تمامی دیوایس‌ ها انتشار پیدا نکرده است و فقط ساعت‌ های هوشمندی که پس از Android Wear 2.0 در ماه فوریه سال 2017 میلادی منتشر شده اند، قابل ارتقا به این نسخه می باشند. بزرگترین تغییری که در Wear OS 2.1 ایجاد شده است، دسترسی سریع‌ تر به برخی قسمت ها با سوایپ کردن کاربر می باشد.

Wear OS 2.1

برای توضیح بیشتر باید بگوییم، سوایپ به سمت چپ گوگل فیت را برای کاربر نمایش می دهد که به تازگی می‌ تواند آمارهای Move Minutes و Heart Points کاربر را نیز به نمایش بگذارد، سوایپ به سمت راست دستیار هوشمند صوتی گوگل را فعال خواهد نمود که اکنون نسبت به قبل باهوش تر شده است و شلوغی ترافیک و تاخیر پروازها را نیز اطلاع رسانی می نماید، سوایپ به بالا نوتیفیکیشن‌ ها را به نمایش می گذارد و سوایپ پایین نیز اجازه دسترسی به برخی میانبرها را به کاربر خواهد داد.

در صورتی از کاربران ساعت های هوشمند هستید و قصد دارید که بدانید این بروزرسانی شامل حال ساعت هوشمند شما می‌ گردد یا نه، تنها لازم است وارد بخش Settings شده و روی گزینه ی About کلیک کنید و سپس System updates را انتخاب نمایید.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  باگ بزرگ iOS 12 در آیفون 10

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بروزرسانی Wear OS 2.1 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *