بروزرسانی لوگو اپل برای گجت های این کمپانی

لوگو اپل

در سال 2005 بود که شرکت اپل با اجرای یک طرح استفاده از لوگو اپل را در بخش تولید لوازم جانبی اجباری کرد. این طرح که MFI Program نام دارد، باعث جلب اعتماد کاربران شده و تولید کنندگان را وا می دارد که بر روی محصولات خود لوگو منتشر شده توسط شرکت اپل را ثبت کنند.

شرکت اپل تأکید خاصی برای درج لوگوی این شرکت بر روی محصولات جانبی و گجت های خود دارد , همین تأکید و علاقه به این موضوع باعث شده برای سال 2018 لوگوی جدید و طرح هایی نوینی ارائه دهد. در طی نامه ای رسمی , شرکت اپل طرح لوگوی جدید خود را به شرکت های تولید کننده فرستاده و از آن ها خواست که در مدتی کم تر از 90 روز طرح های جدید را جایگزین لوگو های قبلی کنند.

از آن جا شرکت اپل قصد دارد فعالیت خود را بیش از پیش گسترش دهد , و از سویی دیگر سال مالی بسیار خوب و درخشانی را پشت سر گذاشته است , اعمال لوگو و اختصاصی کردن محصولات و لوازم جانبی نیز خیلی دور از انتظار نبوده و از شرکتی مثل اپل خیلی بعید نمی باشد. مدیران این شرکت بر این باورند که وجود لوگو بر روی گجت ها و محصولات جانبی , حس اعتماد بیشتری در کاربران به شرکت ایجاد کرده و باعث می شود افراد از خرید و استفاده از این محصولات لذت ببرند و در نتیجه منجر به فروش و سود بیشتری برای شرکت اپل می شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بروزرسانی لوگو اپل برای گجت های این کمپانی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *