بروزرسانی دوربین ریزر فون منتشر شد

ریزر فون

افراد زیادی در انتظار ریزر فون بودند , شرکت ریزر با عرضه این گوشی ها جنجالی در آمریکا به پا کرد. با استقبال فراوان از این گوشی های هوشمند در آمریکا , این شرکت اعتماد به نفس و جسارت عرضه جهانی را به دست آورد. این گوشی هوشمند ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری زیاد و قابل توجهی داشته و باعث تایید منتقدین شده است. نمایش گر کواد اچ دی 5.7 اینچی با کیفیت 120 هرتزی ، رم 8 گیگابایتی از جمله قابلیت هایی بود که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

هر چند که این گوشی توانست رضایت کاربران و طرفداران را در کنار رضایت تولید کنندگان به دست آورد اما نظرات برخی از کاربران از نقص هایی در زمینه نرم‌ افزار دوربین این اسمارت فون خبر می دهد. این امر شرکت ریزر را به ارائه یک آپدیت جدید برای رفع مشکل دوربین خود وا داشت. مدیر عامل شرکت بزرگ ریزر علام کرد در طی یک ماه آینده این شرکت با ارائه یک به روز رسانی عملکرد دوربین های این گوشی ها را ارتقاء می دهد. این ارتقا شامل بهبود عملکرد دوربین در محیط های کم نور شده و عکاسی پرتره را بهتر می کند.

ویژگی “Instazoom Button”  یکی از قابلیت هایی است که در این به روز رسانی به دوربین گوشی امکان زوم دو برابر داده دوربین پشتی را قادر به ضبط ویدیوی های 4 برابر صحنه آهسته 120p می کند. بهبود عملکرد کلی دستگاه , Portrait Mode ، ضبط ویدیو‌ های 60p از سایر امکاناتی است که این آپدیت در اختیار دوربین قرار می دهد. لازم به ذکر است که در اوایل سال 2018. اندروید 8 (Oreo) برای این گوشی عرضه خواهد شد. با این شرایط انتظار می رود محصولات بعدی ریزر بهتر و با کیفیت تر از محصولات قبلی باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دوربین آنر 9 زیر ذره بین

نظرات در مورد : بروزرسانی دوربین ریزر فون منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *