بروزرسانی جدید اینستاگرام و قابلیت جدید استوری

اینستاگرام

بر اساس اطلاعاتی که از کاربران اینستاگرام به دست ما رسیده است، گویا یکی از پرطرفدارترین قابلیت های این اپلیکیشن، استوری می باشد که همه ی افراد به مدت 24 ساعت می توانند یک عکس را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و این قابلیت در میان بسیاری از افراد فراگیر شده است.

قابلیت جدیدی که در استوری این برنامه افزوده شده است، امکان نظر سنجی در مورد تصویری است که به عنوان یک استوری در پروفایل خود منتشر کرده اید و این قابلیت تعامل میان شما و فالور هایتان را بیشتر کرده و می توانید به یک روش دیگر نیز با آنها در ارتباط باشید.

افزودن این نظر قابلیت به استوری کار سختی نیست، شما می توانید همانند قرار دادن یک استیکر به روی تصویر استوری خود، کافیت به روی برچسب Poll کلیک کرده و آن را بر روی تصویر استوری خود قرار دهید. پس از آن می توانید به راحتی متن سوال و دوگزینه ی مورد نظر خود را مطرح نمایید و در نهایت فالورهای شما می توانند با انتخاب یکی از دو گزینه ها در نظرسنجی که شما طراحی کرده اید شرکت نمایند.

برای مشاهده ی نتیجه ی نظرسنجی می توانید لیست مشاهده کنندگان استوری خود را باز کرده و افرادی که نظر داده اند مشاهده نمایید. قابلیت های دیگر ی نیز در این بروزرسانی جدید افزوده است و فقط قابلیت نظر سنجی نمی باشد. قطره چکان یکی دیگر از ویژگی های جدید می باشد که به کاربر اجازه می دهد رنگ متن خود را انتخاب نماید و همچنین یک قابلیت برای تراز کردن متن و استیکر نیز در این بروزرسانی اضافه شده است که بسیار کاربردی می باشد.

متاسفانه این قابلیت اکنون فقط برای کاربران گوشی های آیفون قابل دسترسی می باشد که احتمالا در آینده ای نزدیک به گوشی های اندرویدی نیز افزوده خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

4.5/5 - (2 امتیاز)

بیشتر بخوانید  چگونه از طریق کامپیوتر در اینستاگرام دایرکت مسیج ارسال کنیم؟

نظرات در مورد : بروزرسانی جدید اینستاگرام و قابلیت جدید استوری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *