بروزرسانی جدید اپلیکیشن اسکایپ و افکت های جدید

اسکایپ

اپلیکیشن محبوب اسکایپ بیشتر به عنوان نرم‌ افزاری برای کسب‌ و‌ کار شناخته می‌ شود اما مایکروسافت به این نتیجه رسیده است که این سرویس نیاز به جنبه‌ های سرگرم‌ کننده هم دارد. افکت های تصویری موردی که دیگر سرویس‌ ها و اپلیکیشن های ارتباطی آنلاین از مدت‌ ها پیش از آن بهره می برند

به همین خاطر با آغاز این هفته شرکت بزرگ مایکروسافت افکت‌ های تصویری را به نسخه‌ ی جدید اپلیکیشن اسکایپ اضافه کرد. این افکت‌ های هوشمند به کاربران اپلیکیشن اسکایپ اجازه می‌ دهد تا روی هر عکسی که مورد نظر کاربر است افکت‌ های دلخواه خود را قرار دهد. کار کردن با این قابلیت جدید بسیار ساده است به طوری که تنها کافی است عکس خود را ذخیره کنید و روی آیکون چوب دستی جادویی کلیک کنید تا به این افکت‌ های موجود دسترسی پیدا کنید.

بنا به گفته مایکروسافت این افکت‌ها شامل موارد متنوعی همچون استیکرهای هوشمند برای صورت، موقعیت مکانی و آب و هوای روز هستند. علاوه بر این افکت‌های موجود در این بخش مدام در حال بروزرسانی هستند و در روز ها یا مناسبت‌ های گوناگون موارد جدیدی در آن در دسترس خواهد بود. این قابلیت جدید از همین حالا در نسخه‌ های جدید اپلیکیشن اسکایپ در سیستم عامل اندروید و همچنین در سیستم عامل ios در دسترس است و می‌ توانید از آن‌ ها در مکالمه‌ ها یا هایلایت‌ های خود استفاده کنید.

این روزها اپلیکیشن های ارتباطی در زندگی مردم نقش بسزایی بازی می کنند و تمامی افراد می توانند به طور کاملا رایگان با یکدیگر در ارتباط باشند اما تنها دلیلی که با عث می شود کاربران جذب یک اپلیکیشن ارتباطی شوند، همین ویژگی ها و قابلیت های جدید افزوده شده به آن است. اکنون بسیاری از شرکت ها در حال توسعه ی بروزرسانی نرم افزارهای ارتباطی خود هستند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مکالمه ی خصوصی در اسکایپ با رمزگذاری End-To-End

نظرات در مورد : بروزرسانی جدید اپلیکیشن اسکایپ و افکت های جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *