بروزرسانی تازه مرورگر سامسونگ که با ویزگی های امنیتی جدید همراه شده است

سامسونگ در هفته جاری بروزرسانی تازه‌ای را برای نسخه اندرویدی مرورگر اینترنتی خود ارائه کرده است. بروزرسانی که بهبود‌ سرعت و البته محافظت بیشتر در برابر بدافزارها را به همراه داشته است.

جدیدترین نسخه اندرویدی مرورگر اینترنتی سامسونگ با عنوان Samsung Internet Browser v7.2 در حالی منتشر شده است که از موتور بهبود یافته Chromium M59 بهره می‌برد. موتوری که در نهایت امر، بهبود سرعت وبگردی را در کنار بهبود عملکرد گرافیکی در اجرای بازی‌های آنلاین به همراه خواهد داشت.

نسخه جدید این مرورگر، قابلیت وبگردی حفاظت شده را نیز به همراه دارد تا کاربران را از بازدید وب‌سایت‌هایی که سعی در سرقت اطلاعات یا نصب بدافزارها دارند آگاه کند. در کنار موارد یادشده، بهبود‌های متفاوت را در رابط کاربری نیز شاهد هستیم. به عنوان مثال، می‌توان به اضافه شدن آیکون جدید Add to home screen برای اضافه کردن گزینه‌ای تحت وب به هوم اسکرین اشاره کرد. ریدر مد برای بهینه‌سازی شرایط در جهت خوانایی بهتر محتویات متنی نیز یکی دیگر از گزینه‌های در دسترس به حساب می‌آید.

علاوه بر این، جابه‌جایی بین تب‌ها یا همان سربرگ‌ها نیز بهینه‌تر شده تا حالا عملکرد بهتری را در گوشی‌های سطح پایین با یک گیگابایت رم یا کم‌تر شاهد باشیم. درحال حاضر این قابلیت‌ها در نسخه آزمایشی مرورگر اینترنتی سامسونگ در دسترس قرار گرفته‌اند اما انتظار می‌رود نسخه پایدار و نهایی این مرورگر هم به زودی به قابلیت‌های جدید مجهز شود. زمان دقیقی برای انتشار نسخه نهایی بدون باگ این مرورگر وجود ندارد اما انتظار میرود تا قبل از تابستان سال جاری معرفی شود. در حال حاضر، هر دو نسخه بتا و نهایی این مرورگر را می‌توانید از پلی‌استور گوگل دانلود کنید.

نظر شما چیست؟

4.7/5 - (22 امتیاز)

بیشتر بخوانید  گوشی سامسونگ Galaxy A05 در FCC رویت شد

نظرات در مورد : بروزرسانی تازه مرورگر سامسونگ که با ویزگی های امنیتی جدید همراه شده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *