بروزرسانی بازی Minecraft در سال آینده منتشر خواهد شد

Minecraft

چند وقت پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد تصمیم دارد برای بازی Minecraft یک بروز رسانی گرافیکی ارائه دهد تا رزولیشن بازی را افزایش داده تا به 4k برساند. چون این بازی بسیار قدیمی است , از آن جایی که کنسول های جدید از جمله PS4 و Xbox One X  از رزولوشن 4K پشتیبانی می کنند , پس مایکروسافت به این نتیجه رسید که زمان آن فرا رسیده که این بازی به روز رسانی شود. شرکت مایکروسافت تلاش می کرد تا پاییز 2017 این به روز رسانی را در اختیار کاربران قرار دهد , اما بر اساس شواهد معلوم است که این به روز رسانی تا پایان 2017 عرضه نخواهد شد.

مایکروسافت اعلام کرده به دلیل این که قصد دارد یک بسته گرافیکی سوپر داپر را ارائه دهد , عرضه اش را به تاخیر انداخته است. بسیاری از کاربران از این تاخیر ناراحت هستند، چرا که انتظار داشتند تا پایان امسال از آن استفاده کنند , اما از قرار معلوم باید منتظر باشیم تا در اواخر سال 2018 این بروز رسانی در اختیارمان قرار گیرد چون مایکروسافت در سایت رسمی خود اعلام کرده این پروژه بسیار عقب بوده و کار های زیادی دارد.

در کنار تاخیر در ارائه به روز رسانی , عرضه بازی برای کنسول Nintendo Switch نیز به تعویق افتاده است. مایکروسافت از این تاخیر ها معذرت خواهی کرده و علت آن را تلاش برای ارائه بهترین نسخه بیان می کند. هر چند که همه کاربران از انتظار برای انتشار این به روز رسانی ناراحت هستند اما قطعا این انتظار بهتر از عرضه یک محصول ناقص و با ایراد است. تاریخ مشخصی برای ارائه این به روز رسانی اعلام نشده است . تنها چیزی که میدانیم این است که این آپ دیت در سال 2018 از طرف شرکت بزرگ مایکروسافت منتشر خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نینتندو Switch 2 ریمیک Final Fantasy VII را در سطح پلی استیشن 5 اجرا می کند

نظرات در مورد : بروزرسانی بازی Minecraft در سال آینده منتشر خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *