برنامه Find My iPhone به شما کمک می‌کند که ایرپاد گم‌شده خود را پیدا کنید

اپل وقتی که پاییز سال قبل ایرپاد وایرلس را معرفی کزد، اکثر افراد در این باره اظهار نگرانی می‌کردند که این گوشی‌‌ها ممکن به آسانی گم شوند. اپل هم برای حل این مساله راه حلی یافته است تا کمی از این نگرانی‌ها را برطرف کند. همراه با آپدیت کردن گوشی خود به iOS 10.3، می‌توانید از برنامه  Find My iPhone برای پیدا کردن محل ایرپاد گم شده استفاده کنید. همان طور که این برنامه به شما کمک می‌کند تا بتوانید لپ تاپ، آی‌پد و آیفون گم شده خود را پیدا کنید، به زودی امکان پیدا کردن ایرپاد گم شده را نیز ارائه خواهد داد.

طبق گزارشات ارائه شده، این برنامه از تکنولوژی وایرلس ایرپادها برای پیدا کردنشان استفاده می‌کند. ایرپادها از تکنولوژی جی پی اس بهره نمی‌برند،‌ بنابراین اپل از جی پی اس گوشی استفاده کرده و با استفاده از نقشه داخل برنامه Find My iPhone، آخرین مکانی که در آن ایرپادها به گوشی‌ شما وصل بوده‌اند را به شما نشان می‌دهد.

ولی اگر که شما یکی از ایرپادهای خود را در خانه گم کرده باشید و نتوانید محل دقیق آن را پیدا کنید،‌ چه؟ اپل برای این مشکل هم راه حلی برایتان ارائه می‌دهد. در این مورد، این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که آهنگی را از طریق ایرپادها پخش کنید تا بتوانید محل دقیق آن را بیابید. همچنین شما می‌توانید که این آهنک را از طریق یکی از ایرپادها و یا هر دو آن‌ها پخش کنید. البته این روش بستگی به این دارد که باتری ایرپادها تمام نشده باشد. چرا که در این صورت قادر به پخش آهنگ از طریق ایرپادها نخواهید بود.

iOS 10.3 به تازگی برای توسعه دهندگان برنامه‌های اپل عرضه شده است، و انتظار می‌ورد که این برنامه هم برای کمک به پیدا کردن ایرپادها، به زودی در دسترس قرار گیرد. با توجه به این که قیمت تنها یک گوشی ایرپاد ۶۹ دلار می‌باشد، این برنامه می‌تواند بسیار مفید باشد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه برای اولین بار به ایرپاد اپل متصل شویم ؟

نظرات در مورد : برنامه Find My iPhone به شما کمک می‌کند که ایرپاد گم‌شده خود را پیدا کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *