برطرف سازی مشکل امنیتی مادربردهای MSI

مشکل امنیتی مادربردهای MSI

مشکل امنیتی مادربردهای MSI : شرکت MSI مشکل امنیتی مادر برد های سری ۱۰۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ خود را طی یک آپدیت بایوس (Bios) بر طرف کرد. شرکت MSI به منظور پیش گیری از امکان آسیب امنیتی گزارش شده در مادر برد های سری ۱۰۰،۲۰۰ و۳۰۰ خود، تازه ترین وصله ی امنیتی شرکت اینتل را برای کاربران ارائه کرد.

طبق گزارشات تازه و جامع درباره مشکل امنیتی پلت فرم های اخیر سری mainstream شرکت اینتل، مشخص شده است که این سری از مشکلات امنیتی برخور دار است، که می تواند سبب ورود هکر ها به درون سیستم عامل آن شود. شرکت MSI نیز پس از شرکت گیگابایت طی ارائه یک وصله امنیتی از سوی شرکت بزرگ اینتل به پیش گیری از این مسئله امنیتی پرداخته است.

مشکل امنیتی مادربردهای MSIوصله ی منتشر شده از سوی شرکت محبوب اینتل در نگارش سوم TXE معرفی و منتشر شده است. در طی این آپدیت جدید، firmware تغییر پیدا کرده و هیچ خبری از مشکل امنیتی ذکر نشده است. این آپدیت جدید برای مادربرد های موسوم به سری چیپ ست های ۱۰۰ و ۲۰۰ و ۳۰۰ اینتل برای مادر برد های شرکت MSI در دسترس قرار گرفته است. با استفاده از این مادربردهای سری جدید می‌توان از خیلی از مشکلات و موانعی که قبلا با مادر برد های قدیمی تر با آن مواجه بودیم خلاص شویم.

کمپانی MSI یکی از کمپانی های قدرتمند در عرصه ی تولید لپ تاپ های گیمینگ و اداری و کامپیوترهای خانگی می باشد که تاکنون فعالیت های زیادی از خود به نمایش گذاشته است و بسیاری از طرفداران این برند از تمامی محصولات آن رضایت کامل را داشته اند و تامین قطعات این محصولات فوق العاده و بی نظیر بوده است.

اکنون با برطرف سازی سریع مشکل مادربرد های جدید نیز بازهم خدمات خود را به کاربران ثابت نموده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مانیتور ام اس آی MAG 275CQRF-QD معرفی شد

نظرات در مورد : برطرف سازی مشکل امنیتی مادربردهای MSI

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *