بررسی هدفون Creative Sound Blaster Jam

اکثر مردم دوست دارند تا هنگام اوقات فراغت یا هنگام کار،ورزش و… به موسیقی مورد علاقه ی خود گوش دهند. دراین مواقع بیشتر افراد رو به هدفون ها می آورند زیرا با استفاده از آن ها می توانید به موسیقی مورد علاقه ی خود بدون این که برای دیگران مزاحمت ایجاد کنید گوش بدهید.

در این مطلب قصد داریم تا یک هدفون بلوتوثی عالی با قیمتی بسیار مناسب را به شما معرفی کنیم و به بررسی آن بپردازیم.

هدفون Creative Sound Blaster Jam :

 

creative-sound-blaster-jam06

 

این هدفون بلوتوثی با وزنی بسیار کم و قرار گیری مناسب آن بر روی گوش میتواند انتخابی مناسب در میان هدفون های با قیمت زیر 100 دلار باشد.

یکی از نکات مثبت این هدفون قیمت این هدفون است زیرا پیدا کردن یک هدفون بلوتوثی خوب با قیمت کمتر 100$ کار بسیار دشواری است ولی این هدفون با قیمت 50$ می تواند بهترین انتخاب شما در این رده قیمتی باشد.

باتری:

حتما الان فکر می کنید که این هدفون از لحاظ باتری و صدا به علت قیمت کمش ضعیف عمل می کند ولی خوشبختانه این طور نیست. یکی از خصوصیات خوب این هدفون باتری آن است که می تواند با یک بار شارژ کامل تا 12 ساعت برای شما موسیقی ها را با بهترین کیفیت پخش کند.

صدا:

از نظر صدا هم این هدفون تقریبا بدون نقص است و می تواند صدایی شفاف، زیبا با بیس مناسب را به شما ارائه دهد ولی این هدفون نمی تواند در مکالمات تلفنی آن طور که باید شما را راضی کند.

طراحی:

 

river-creative-sound-blaster-jam05

 

این هدفون با طراحی ساده اما حرفه ای می تواند تقریبا تمام صدا های اضافه ی محیط اطراف شما را حذف کند تا شما فقط صدای موسیقی دلخواهتان را بشنوید و از آن لذت ببرید.

روی این هدفون شما می توانید دکمه های کم و زیاد کردن صدا و همچنین دکمه ی play/pause را مشاهده کنید که باعث می شود شما خیلی راحت تر و سریع تر صدا را کم یا زیاد کنید یا هنگام عبور از خیابان و یا هنگام انجام کار هایی که نیاز به تمرکز و دقت بیشتری دارند موزیک را قطع کنید سپس هر موقع که خواستید به ادامه ی آن گوش دهید.

از دیگر نقاط قوت این هدفون می توان به وزن کم آن اشاره کرد که به شما اجازه می دهد به راحتی آن را جا به جا کرده وهمچنین روی سرتان احساس سنگینی نکنید.

تنها ایرادی که می توان از طراحی این هدفون گرفت سادگی بیش از حد آن می باشد که ممکن است بسیاری از مردم آن را دوست نداشته باشند.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی هدفون Creative Sound Blaster Jam

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *