بررسی مشخصات پرچمدار تکنو موبایل؛ فانتوم 8

فانتوم 8

و باز هم برندهای چینی شروع به تولید گوشی های هوشمند نموده و پرچمداری قدرتمند را برای کاربران معرفی کردند. کمپانی تکنو موبایل با معرفی فانتوم 8 به عرصه ی رقابت با برندهای معروف در این عرصه آمد. کمپانی تکنو یکی از کمپانی های چینی است که در یکی از زیر شاخه های خود در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند فعالیت می کند و این کمپانی برای اولین بار در هنگ کنگ تاسیس شد و در ابتدا با نام Tecno Telecom Limited شروع به فعالیت کرد ولی بعدها به هولدینگ Transsion تغییر نام داد و یکی از زیر مجموعه های این هولدینگ، تکنو موبایل نام دارد و در زمینه ی تولید دستگاه های هوشمند فعالیت می نماید.

بررسی محصولی جدید از تکنو موبایل؛ فانتوم 8

تکنو موبایل در سال 2012 از اولین گوشی هوشمند خود رونمایی به عمل آورد و توانست در سال 2015 به عنوان برنرین برند پرفروش بازارهای قاره ی آفریقا شناخته شود. گوشی های این کمپانی به چهار سری تقسیم بندی می شوند که شامل Phantom، Power، Camon و Spark می باشد و شایان ذکر است که سری فانتوم مربوط به پرچمداران این کمپانی است و مشخصه ی گوشی های پرچمدار فانتوم امکان عکسبرداری حرفه ای می باشد. در اصل این کمپانی قصد داشته که گوشی های پرچمدار خود را با قابلیت خارق العاده در عکاسی معرفی نماید و کاربران را از این طریق به سمت خود جلب نماید.

فانتوم 8گوشی هوشمند فانتوم 8 (Phantom 8) یکی از پرچمدارن این کمپانی است که مانند تمامی پرچمداران سایر برندها از جنس فلز و شیشه ساخته شده است و یکی از فاکتورهای مهم این گوشی هوشمند بهره مندی از یک دوربین دوگانه ی فوق العاده برای عکس برداری حرفه ای می باشد. دوربین این گوشی دارای دو سنسور 12 و 13 مگاپیکسلی است که توسط کمپانی سونی تحت عنوان سنسور IMX386 ساخته شده است. لنزهای این ماژول دوربین می تواند امکان زوم 2 برابری اپتیکال و سوپر زوم 10 برابری را دارا می باشد. از سایر قابلیت های ویژه ی دوربین این گوشی می توان به امکان عکسبرداری پرتره به همراه افکت بوکه اشاره کرد و دوربین سلفی این گوشی دارای یک سنسور 20 مگاپیکسلی با فلش LED دوگانه می باشد تا کاربران بتوانند در شرایط نورکم نیز تصاویر فوق العاده ای را ثبت نمایند.

فانتوم 8فانتوم 8 کمپانی تکنو موبایل دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با کیفیت Full HD می باشد که توسط یک پردازنده ی 8 هسته ای با سرعت 2.6 گیگاهرتز پشتیبانی می شود. این گوشی هوشمند دارای یک رم 6 گیگابایتی به همراه حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی است که می تواند تمامی فعالیت های مورد نیاز افراد را بدون هیچ نقصی اجرا نماید، باتری فانتوم 8 نیز دارای ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعتی است که می تواند در کل روز پاسخگو باشد.

این گوشی هوشمند در رنگ های آبی، مشکی و طلایی عرضه شده است و برچسب قیمت آن 1399 درهم امارات می باشد. این گوشی هوشمند در ایران با قیمت یک میلیون و چهارصد هزار تومان به بازار ارائه شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی مشخصات پرچمدار تکنو موبایل؛ فانتوم 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *