بررسی عملکرد دوربین و عمر باتری OnePlus 5T

One Plus 5T

یکی از برند هایی که اخیرا خیلی قوی کار می کند OnePlus بوده که از استقبال خوبی برخوردار می باشد. این شرکت اخیرا یک محصول جدید به نام One Plus 5T تولید کرده که پس از بررسی های زیاد می توانیم نتایج آن ها را در این جا بیان کنیم.

در ابتدا باید بگوییم طراحی این گوشی در مقایسه با مدل سال 2017 خود دچار تغییرات زیادی نشده است و ظاهر زیبای خود را حفظ کرده و همواره جذاب و مشتری پسند می باشد. صفحه نمایش این مدل نسبت به نسخه قبلی بلند تر بوده و همین امر باعث می شود این گوشی برای تماشای فیلم بهتر باشد , اما موضوع اصلی بحث ما عمر باتری و عملکرد دوربین این گوشی است.

باتری

شرکت One Plus در مدل 5 خود از چیپ ست Snapdragon 835 استفاده کرده است , به دلیل بازده بالا و عملکرد خوب این چیپ.ست , این شرکت باری دیگر از همین مدل در OnePlus 5T استفاده کرده است. با انتشار این موضوع با خیالی راحت می توانیم از این گوشی استفاده کنیم چرا که این باتری قبلا امتحان خود را پس داده است.

عمر باتری نسبت به مدل 5 بهتر شده است , در مدل 5 حداکثر مدت نگه داری شارژ یک روز بود که در مدل جدید این مدت به یک و نیم روز ارتقا یافته است. با مجهز کردن OnePlus 5T به تکنولوژی Dash Charge مدت زمان شارژ گوشی را بسیار کاهش داده و حتی اگر باتری کاملا خالی شود فقط در مدتی حدود یک ساعت شارژ می شود.

دوربین

این شرکت پس از بررسی های انجام داده تصمیم گرفت دوربین اصلی خود را بهبود بخشد. در پشت این گوشی یک لنز دو قلو با دو شاتر 16 مگا پیکسلی و 20 مگا پیکسلی تعبیه شده است. با تجهیز گوشی به یک لنز بت  دیافراگم بالا , امکان عکاسی در نور کم هم برای کاربران فراهم شده است.  وجود یک فلاش قوی عکاسی در شب را راحت تر کرده و عکس ها دارای  کیفیت بهتری می باشند. وجود افکت ها و امکان ادیت عکس ها نیز فراهم شده است. می توانید با رزولوشن 4K به ویدیو هایی با کیفیت عالی ثبت کنید.

بیشتر بخوانید  شرکت بزرگ One plus باری دیگر با تولید گوشی 5T در مرکز توجه همگان قرار گرفت

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی عملکرد دوربین و عمر باتری OnePlus 5T

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *