بررسی سخت افزارهای استفاده شده در گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9

سخت افزارهای استفاده شده در گلکسی نوت 9 | همانطور که از خبرها مطلع هستید، کمپانی سامسونگ در روز پنج شنبه از فبلت محبوب خود رونمایی به عمل آورد و بسیاری از طرفداران خود را شگفت زده کرد. اکنون پس از گذشت دو روز در وب سایت های خبری خارجی اطلاعاتی در خصوص اجزای داخلی این فبلت هوشمند منتشر شد و بسیاری از طرفداران این کمپانی را شگفت زده کرد. لازم به ذکر است که تغییرات چندانی در سخت افزار های نوت 9 نسبت به نوت 8 مشاهده نمی شود.

اجزای سازنده ی نوت 9

تنها می توانی به سیستم خنک کننده ی جدیدی که در این گوشی هوشمند به کار رفته است اشاره نماییم. اولین موردی که در این تصاویر نظر کاربران را جلب می نماید، ابعاد بزرگ سیستم خنک‌ کننده‌ ی نوت ۹ در مقایسه با خنک‌ کننده‌ ی نوت 8 می باشد؛ لازم به ذکر است که برخلاف نوت 9، در نوت 8 از یک سیستم خنک‌ کننده‌ ی Passive مورد استفاده قرار گرفته بود که از هیچ نوع مایعی به منظور خنک‌ سازی استفاده نمی شد. براساس ادعای سایت های خبری، سیستم خنک‌ کننده‌ ی مورد استفاده در گلکسی نوت 9 را می‌ توان با استفاده از سیستم‌ های خنک‌ کننده‌ ی استفاده شده در نوت‌ بوک‌ ها مقایسه نمود.پ

گلکسی نوت 9

کمپانی سامسونگ از این سیستم خنک‌ کننده‌ ی جدید به عنوان یک سیستم خنک‌ کننده‌ ی آبی-کربنی نام برده است و ادعا کرده که داخل این سیستم خنک‌ کننده از آب واقعی استفاده کرده است است. لوله‌ ی استفاده شده در این سیستم، همانند سایر خنک‌ کننده‌ های موجود در گوشی‌ های هوشمند اندرویدی، از جنس مس می باشد ولی این ابعاد از سیستم خنک‌ کننده می باشد که نظر همگان را به خود جلب نموده است.

فرایند باز کردن نوت 9 دقیقا مشابه با فرایند باز کردن نوت 8 می باشد. در تمامی قسمت های این گوشی هوشمند،‌ موارد لازم به منظور مقاوم‌ سازی نوت 9 در برابر نفوذ آب و سایر مایعات رعایت شده‌ است و تمامی این مسائل نیز سبب شده است تا این فبلت محبوب بتواند به استاندارد IP68 دسترسی یابد. در نگاه اول، آرایش اجزای سازنده ی این گوشی هوشمند بسیار شبیه به آرایش قطعات مختلف گلکسی نوت 8 می باشد.

بیشتر بخوانید  آپدیت امنیتی ماه سپتامبر برای Galaxy A71 منتشر شد

گلکسی نوت 9

ولی زمانی که از نزدیک قطعات نوت 9 را مورد بررسی قرار می دهیم، تفاوت هایی را مشاهده می نماییم:

  • قلم S Pen محکم‌ تر از همیشه در جای خود قرار گرفته است.
  • درگاه شارژ هم به بورد اصلی گوشی متصل شده است ولی قسمتی از آن نیست؛ این موضوع، جداسازی آن را به منظور انجام تعمیرات آسان تر می نماید.
  • بلندگوی اصلی نیز در مقایسه با نسل قبلی بزرگ تر شده است و این موضوع می‌ تواند سبب بهتر شدن کیفیت صدا در زمان مکالمه گردد.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی سخت افزارهای استفاده شده در گلکسی نوت 9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *