بررسی دوربین گوشی هوشمند Huawei P20 زیر ذره بین

هواوی دوربین گوشی

هواوی در گوشی های هوشمند خود از دوربین هایی بسیار حرفه ای و قدرتمند استفاده می کند. از این رو اتفاقات جذاب دنیای تان را می توانید با گوشی هوشمند خود اگر هواوی باشد به تصویر بکشید. اما جدید ترین گوشی هوشمند هواوی دارای چه تکنولوژی های در دوربین خود است. در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

در دنیای امروز اعداد و ارقام دوربین های موبایل نباید ما را نگران کند چراکه کیفیت عکس هاست که کارایی واقعی دوربین گوشی را مشخص می کند. هوآوی این واقعیت را تشخیص می دهد و به همین دلیل هم از شما دعوت می کند عکس گوشی های فعلی خود را با عکس های گرفته شده با گوشی Huawei P20 مقایسه کنید. برخی از عکس هایی که با گوشی های سری Huawei P20 در شرایط مشکل برای هر دوربینی مانند نور کم یا حرکت یا بزرگنمایی گرفته شده قابل مقایسه با عکس سایر گوشی ها نیست.
این امر به دلیل تکنولوژی هایی است که Huawei در دوربین گوشی Huawei P20 خود به خصوص در مدل Huawei P20 Pro بکار گرفته است. در این گوشی از لنز سه گانه Leica بهره گیری شده که می تواند عکس های 40 مگاپیکسلی با برخورداری از هوش مصنوعی خود موسوم به Master AI ثبت کند. ان دوربین همچنین از زوم هیبرید 5 برابری قدرتمندی هم برخوردار است که در وضوح عکس ها در حالت بزرگنمایی حتی تا 5 برابر هم به خوبی عمل می کند.
DxOMark به عنوان یک رده بندی معتبر در صنعت دوربین ها که به خوبی از لحاظ کیفی دوربین ها را با هم مقایسه می کند در بخش دوربین های تلفن همراه به دوربین Huawei P20 Pro امتیاز 109 را اعطا نموده که نسبت به گوشی سامسونگ اس 9 پلاس 10 امتیاز بالاتر است و هم اکنون به عنوان بهترین دوربین گوشی های هوشمند در این رده بنده شناخته شده است.

هوش مصنوعی در دوربین Huawei P20 Pro به گوشی این امکان را می دهد که به صورت خودکار ماهیت صحنه و سوژه را شناسایی کند و به صورت خودکار تنظیمات لازم را در دوربین در هنگام عکس گرفتن اعمال نماید که این امر تجربه عکاسی فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. در سه عکس زیر شما می توانید ببینید عکس های گرفته شده با گوشی های هواوی P20 Pro با عکس گوشی های ایفون ده و سامسونگ اس 9 پلاس تا حد در شرایط مشکلی مانند شرایط نور کم متفاوت است.

بیشتر بخوانید  بررسی ایمنی گوشی های هوشمند هواوی

(iPhone X)
(Samsung S9+)

(HUAWEI P20 Pro Night Mode)
در این عکس ها جزئیات ثبت شده توسط دوربین P20 Pro نسبت به دو گوشی دیگر در نور کم بسیار بیشتر است و همچنین نویز کمتری مشاهده می شود و رنگ ها هم زنده تر هستند که همه حاصل همکاری سخت افزار با نرم افزار هوش مصنوعی در دوربین گوشی هواوی است.
قابلیت AIS در دوربین گوشی P20 Pro هواوی موجب شده هنگامی که گوشی در دست تکان هم داشته باشد چیزی از جزییات و شفافیت عکس هم کم نشود.
در پایان لازم به ذکر است ده ها گوشی Huawei P20 Pro هم اکنون به عنوان جایزه جشنواره تابستانی هوآوی در نظر گرفته شده است. برای آشنایی با این جشنواره می توانید به سایت زیر مراجعه کنید:
http://huaweistars.com/

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چی هست؟ به نظر شما می توان از این گوشی به عنوان یک دوربین استفاده کرد؟ تجربه استفاده از دوربین گوشی های هواوی را داشته اید؟ منتظر نظرات شما هستیم.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی دوربین گوشی هوشمند Huawei P20 زیر ذره بین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *