بررسی دقیق و جزئی برلیانس H330 اتومات

برلیانس H330

تنوع بازار چینی ها در سدان ها بسیار زیاد است و به همین دلیل انتخاب آن ها بسیار دشوار تر شده است. در این خبر قصد داریم که خودروی محبوب چینی برلیانس H330 را به شما معرفی کنیم و نقاط قوت و ضعیف آن را بررسی کنیم. این خودرو در سطح مناسب کیفیتی می باشد و از کارخانه ی معروفی در چین تولید شده است.

برلیانس h330 اتوماتیک

با ورود اتومبیل برلیانس h300 آتش رقابت در سگمنت C بسیار زیاد شده است و با ورود خودرو ذکر شده انتخاب بین ماشین های متوسط بسیار سخت شده است. این ماشین یعنی برلیانس از برند های معروف خودرو سازی موجود در چین است و شریک این کمپانی که بی ام و آلمانی است قسمتی از تجربیات خود را در این محصول به این کمپانی چینی بخشیده است.

برلیانس H330

این ماشین درواقع بر بدنه تغییر داده شده ب ام و و سری ۱ مونتاژ می شود و با دقت در طراحی و ساخت این ماشین ، می توان به رابطه این خودروساز با شریک باواریایی را متوجه شد. بدنه طراحی شده برای این خودرو بیشتر از حد برای یک شرکت چینی است. خطوط موجود در این ماشین و برجستگی های موجود در گلگیر ها باعث شده که قدرت ماشین به نمایش گذاشته شود.

آپشن هایی مانند مه شکن های جلو و سانروف ، ظاهر این اتومبیل را به یک اتومبیل فول آپشن تبدیل می کند. علاوه بر این جزئیات رینگ های ۱۵ اینچی این ماشین را بسیار اسپرت و ترکیب ظاهری آن را بهبود بخشیده است. این ماشین بسیار غول پیکر نیست ، برخلاف رقیبان خود و به همین دلیل باعث می شود که پارک و رانندگی با آن در سطح شهر، مخصوصا شهر های شلوغ، بسیار راحت شود. با این وجود که بسیار بزرگ نیست ، فضای داخلی و کابین راحت و مناسب است و مقیاس آن بین تندر ۹۰ و ۲۰۶ است.

چیزی که باعث جذب به این ماشین می شود رنگ بندی شیک و گرم ، ترکیب ۲ کنسول جلو و پنل در ها است که این ماشین را همانند ماشین های گران قیمت تداعی می کند. برخلاف نکات ذکر شده در صندلی بسیار خوب کار نشده است. و صندلی ها از روکش چرمی استفاده نمی کنند و این موضوع برای ماشین های بالای ۵۰ میلیون موضوع عادی است.

بیشتر بخوانید  بررسی خودرو برلیانس + تصاویر

برلیانس H330

صندلی ها بسیار راحت اند و براحتی سرنشینان را جای می دهند. جنس نرم این صندلی ها در مسیرر های طولانی آن ها را اذیت نمی کنند. صندلی راننده قادر است تا در ۸ جهت مختلف قرار بگیرد و صندلی راننده در این خودرو نسبت به دو ماشین دیگر اسپرت تر است. در کل کیفیت مونتاژ این خودرو و مواد استفاده شده در آن بسیار خوب است ولی به دلیل رنگ روشن آن فاصله بین درز ها و فاصله بین قطعات ، کمی واضح تر است. در قسمت چیدمان نمره قبولی را در ارگونومی دارد.

سیستم تهویه این خودرو به صورت اتوماتیک تنظیم می شود و فقط با گذشت چند دقیقه قدرت خود را نمایش می دهد و در این مورد یکی از بهترین هاست. اما در قسمت پیشرانه نسبت دو رقیب خود ضعیف تر است. پیشرانه آن از ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر که می تواند ۱.۳ اسب بخار را در ۵۸۰۰ تولید کند ساخته شده. با درنظر گرفتن سرعت و قدرت کم نمی تواند آن را در جاده استفاده کنید اما به دلیل سر و صدای کم و مصرف کم در شهر مناسب است.

این خودرو در دومدل گیربکس اتوماتیک و دستی در کشور عرضه شده است . مدل اتوماتیک آن دارای گیرباکس ۶ سرعته است و مصرف آن به ۶.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است . در مدل اتوماتیک تعویض دنده در دور موتور کم و در سربالایی ها کم می شود و برخی شیب های سخت را نمی تواند برود. از مزایای این خودرو به دو خودروی دیگر می توان به فرمان پذیری خوب و هدایت هندلینگ مناسب اشاره کرد. این خودرو با داشتن اسم بی ام و در کارنامه خود انتظار این موضوع را هم داشتیم.

برلیانس H330

تعلیق در قسمت جلویی مک فریون و در قسمت عقبی از نوع میل پیچشی است و در مسیر های ناهموار فشار های وارده به چرخ ها را به کابین انتقال نمی دهد . صندق این ماشین ۴۶۰ لیتری است و در مسافرت مشکلی نخواهید داشت و باک ۵۵ لیتری هم باعث شده تا نیاز زیادی به پمپ بنزین نداشته باشد. برلیانس دارای امتیاز ۵ ستاره از شرکت cncap است و دارای دو ایربگ در داخل و گارد های محافظتی در اسکلت ماشین استفاده شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی دقیق و جزئی برلیانس H330 اتومات

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *