بررسی حرفه ای ترین تبلت ماکروسافت surface pro 4

پس از گذشت سه نسل از تبلت های ماکروسافت در چهارمین نسل ساخت آن می توان این تبلت ها را جایگزین لپ تاپ های خود کرد.

surface pro 4

به طور جد میتوان گفت که ماکروسافت در این نسل از تبلت های surface pro 4 با موفقیت رو به رو شدند و با فرمول کاملا حرفه ای با کمی تغییرات و اضافه شدن اخرین پردازنده اینتل و صفحه نمایشی که به نسبت نسخه های قبلی کمی بزرگتر تقریبا 12.3 اینچ است و تعدادی سخت افزار از اخرین نسل خود باعث شده تا لپ تاپ ها جای خود را به تبلت های surface بدهند. اما اساسا DNA دستگاه تغییر نکرده است.

en-INTL-PDP0-Surface-Pro4-SU3-00001-P1حدودا سال 2014 بود که سطح عالی از تبلت های ماکروسافت به نام surface که برای اولین بار با کیبورد های جداشونده وارد بازار های جهانی شدند. همچنین طراحی ویژه ای در کیبورد های جداشونده این دستگاه به کار رفته است به طور مثال برابر کردن پایه های مخصوص کیبورد ها باعث شده تا از ضربه های احتمالی به خوبی جلوگیری می کند. صفحه لمسی این نوع تبلت ها که جایگزین لپ تاپ هستند بهترین حس کارکرد را به کاربران میدهند و وجود کیبورد نیز دوجبهه لمسی و دستی را به کاربران القا می دهد. همچنین تبلت های surface به عنوان یک محصول خوب و حرفه ای و البته نسبتا ارزان است که جایگزین خوبی برای لپ تاپ ها است.

en-INTL-PDP0-Surface-Pro4-SU3-00001-P4کاربرد این تبلت ها برای کارکرد روزانه بسیار مناسب است و اخرین نسخه این تبلت ها که پردازنده core i5 و حافظه ذخیره سازی دوبرابر به بازار آمده است برای کار های قوی و گیم ساخته شده که امید است در سال های آینده ماکروسافت بتواند ابَر تبلت ها را به بازار ارائه کند.

نظر شما کاربران درباره این محصول ماکروسافت چیست؟

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کمپانی ام اس آی دو لپ تاپ باریک با گرافیک مجزا رونمایی به عمل آورد

نظرات در مورد : بررسی حرفه ای ترین تبلت ماکروسافت surface pro 4

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *