بررسی تخصصی تبلت لنوو یوگا 10

بررسی تخصصی تبلت لنوو یوگا 10 : زمانی که هنوز تبلت ها اختراع نشده بودند. مردم کار های خود را با کامپیوتر یا لپ تاپ هایشان انجام می دادند. و بیشتر افراد حتی نمی توانستند دستگاه های خود را از جایی به جای دیگر حمل کنند. این موضوع باعث گردید، تا فکر کار خانه های عظیمی نظبر اپل یا سامسونگ و حتی خود ماکروسافت در گیر این مساله باشد.

حدود شش یا هفت سال پیش بود که خبر تولید اولین تبلت هوشمند را شنیدیم. این باعث خوشحالی بسیاری از افراد گردید. و امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد رو نمایی تبلت هایی جدید و پر امکانات هستیم. که این تبلت ها یا همان کامیپوتر های دستی نه تنها کار هایمان را انجام می دهند بلکه قادرند دیگر کار های فرعی نظیر بازی کردن و فیلم و دیگر کار های ما را عملی سازند.

Lenovo Yoga Tablet 10

شما اگر خواهان تبلت باشید پس یا آن را خریده اید یا قصد خرید آن را دارید. اگر می خواهید تبلتی جدید و متناسب با نیاز های روز خود را خریداری کنید باید اول مدل و امکانات و سخت افزار تبلت خود را انتخاب نمایید. بعضی کاربران کیفیت بدنه و شیک بودن جنس را می پسندند. و برخی دیگر معتقدند که تبلت باید از امکانات سخت افزاری بالایی بر خوردار باشند. حال اگر کسی سخت افزار و امکانات برایش مطرح باشد ، قطعا باید مبلغ نسبتا بالایی برای خریدش در نظر بگیرد. تبلت های هوشمند و پر امکانات دارای سیتم عامل های مختلفی هستند. که هر کدام متناسب با نیاز کاربران خودشان تهیه شده اند. برخی تبلت ها آندرویدی هستند و برخی دیگر ویندوزی و سیستم های دیگر هم مطرح هستند. در این پست ما سعی کردیم یک تبلت آندرویدی محبوب که این روز ها نامش را زیاد در هر جایی می شنویم ، را برای شما آماده کنیم نام این تبلت همه پسند حرفه ای Lenovo Yoga Tablet نام دارد که توسط شرکت لنوو ساخته و طراحی گردیده است. توصیه ی زوم تک به شما این است که اگر هنوز این تبلت را نخریده اید و هنوز قصد خرید آن را دارید ، برای آنکه بهتر بتوانید روی انتخاب خود تکیه کنید. تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید  جدیدترین تبلت های زیر یک میلیون

Lenovo Yoga Tablet 10

اول از طراحی و بدنه ی تبلت یوگا شروع می کنیم. این تبلت از بدنه ای بسیار انعطاف پذیر از جنس پلاستیک فشرده و قسمتی هم از فلز (تیتانیوم) ساخته شده است که در دست گرفتن آن بسیار خوش آیند می باشد. یک نگه دارنده ی فنری هم از بالا به این تبلت وصل گردیده است که در صورت بازکردن آن ، تبلت شما در حالت شیب دار با سطح زمین قرار بگیرد. در مرکز قسمت چرخان پایه نگهدارنده یک عدد شاتر قرار گرفته که شما با آن می توانید تبلت خود را خاموش یا روشن نمایید.

Lenovo Yoga Tablet 10 HD+

حال نوبت می رسد به سخت افزار و طراحی داخلی: سیستم شبکه این تبلت از 2G و 3G پشتیبانی میکند. و شما علاوه بر وای فای قادر خواهید بود با سیمکارت خود هم با سرعت بالا به اینترنت وصل شوید. این تبلت یک درگاه میکرو سیمکارت دارد و در کنار آن هم یک شیار برای مموری شما در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش این تبلت به ابعادی با بزرگی 10 اینچ مجهر می باشد؛ که این صفحه نمایش قادر است تصاویر خود را با کیفبت HD به نمایش بگذارد. دوربین پشتی تبلت یوگا دارای تراکم پیکسلی برابر 5 مگاپیکسل بوده و فیلم های خود را می تواند با کیفیت فول اچ دی ذخیره نماید. سیستم عامل این تبلت هم آندروید 4.2 می باشد. که آخرین آپدیت آن تا سری 4.3 موجود است(برای این نسخه). فرکانس پردازنده این تبلت هم 1.2 گیگا هرتز می باشد. و رم نیز برابر 1 گیگابایت می باشد. که اینها همگی دست به دست هم داده اند تا تبلت نسبتا قدرتمندی نظیر یوگا را تشکیل دهند. بلوتوث یوگا از سری 4 پشتیبانی میکند. حافظه ی داخلی این تبلت از در دو نوع 16 و 32 گیگ عرضه می گردند. و حافظه ی داخلی هم قابلیت ارتفا تا 64 گیگابایت را هم دارد.

Lenovo Yoga Tablet 10 HD+

در این مقاله ما سعی بر این نهادیم تا قسمت های مهم و به خصوص امکانات و قابلیت های جذاب این تبلت را برای شما شرح دهیم. اگر هر گونه سوالی در راجع این بررسی داشتید می توانید در بخش نظرات سوالات خود را بپرسید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی تخصصی تبلت لنوو یوگا 10

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. عزیز من چرا اطلاعات غلط به مردم میدی

    تبلت یوگا ۱۰ اینچ قایلیت مکالمه نداره و فقط از سیمکارتش میشه برای اینترنت استفاده کرد ضمن اینکه فقط ۳جی هست و فور جی رو ساپرت نمیکنه

    1. تبلتی که سیمکارت بخوره بتب قابلیت تماس رو هم داره. از این تبلت یکی از اقوام ما داشت ، ایشون میگفتن که امکان مکالمه در این تبلت وجود داره