بررسی تخصصی آنر 7 ایکس

آنر 7 ایکس

کمپانی چینی هوآوی یکی از برندهایی است که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است و در بسیاری از کشورهای آسیایی خواهان دارد، زیرا هم قیمت مناسبی داشته و هم از مشخصات بالایی برخوردارند. یکی از گوشی های فوق العاده ی این کمپانی آنر 7 ایکس (Honor 7X) می باشد که در اواخر سال 2017 میلادی رونمایی شد و هدف این کمپانی از طراحی و ساخت این گوشی جذب کاربران علاقه مند به گوشی های دارای طراحی جدید، قیمت مناسب و دارا بودن دوربین دوگانه بوده است. در این بخش قصد داریم یک بررسی از آنر 7 ایکس کمپانی هوآوی را برایتان انجام دهیم تا از ویژگی های فوق العاده ی این گوشی هوشمند باخبر شوید.

طراحی آنر 7 ایکس

آنر 7 ایکس یکی از گوشی های میان رده ی کمپانی هوآوی به شمار می آید و همانطور که می دانید به طراحی گوشی های میان رده توجه زیادی نمی شود اما در سال گذشته گویا این روند تغییر کرده و کمپانی هوآوی نیز طراحی این گوشی میان رده را بروز نموده است. یکی از جدیدترین متدهای طراحی گوشی های هوشمند، طراحی Bezel Less می باشد که در این نوع طراحی حاشیه های پنل جلویی گوشی های هوشمند بسیار کاهش می یابد و علاوه بر آن ابعاد صفحه نمایش گوشی نیز بالطبع افزایش خواهد داشت.

honor 7c new pic

به همین دلیل در پنل جلویی آنر 7 ایکس نیز شاهد هیچ دکمه ی فیزیکی نیستیم و همچنین دکمه های نرم افزاری در این دستگاه وظیفه ی مسیریابی را یر عهده دارند. به طورکلی آنر 7 ایکس یکی از گوشی های جوان پسند می باشد که دارای ویژگی هایی بروز و با قیمتی مناسب وارد بازار می گردد. از لحاظ امکانات نیز همان گوشی است که می تواند نیازهای افراد کم سن و سال را حتی از لحاظ ظاهری نیز تامین نماید.این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 5.93 اینچی از نوع IPS LCD می باشد که تنها دلیل استفاده نکردن از پنل OLED عدم افزایش قیمت این گوشی هوشمند می باشد.این صفحه نمایش دارای تعداد پیکسل 1080×2160 می باشد که دارای زرولوشن Full HD است و کیفیت فوق العاده ای را برای جوانان علاقه مند به مشاهده ی فیلم ارائه می نماید.

آنر 7 ایکس

سخت افزار آنر 7 ایکس

همانطور که انتظار می رود، سخت افزار بکار رفته در آنر 7 ایکس یک سخت افزار میان رده می باشد و توانایی رقابت با گوشی های پرچمدار موجود در بازار را ندارد اما می تواند نیازهای یک شخص را در طول روز بر اساس میزان استفاده برطرف نماید. این گوشی میان رده از چیپ ست کایرین 659 که توسط خود کمپانی هوآوی طراحی شده است بهره می برد که دارای 8 هسته ی پردازشی است؛ 4 هسته ی آن دارای فرکانس پردازشی 2.36 گیاهرتز و چهار هسته ی دیگر آن دارای فرکانسی برابر با 1.7 گیگاهرتز می باشد.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعات تازه از تبلت Honor Pad V8 Pro

پردازشگر گرافیکی به کار رفته در این گوشی هوشمند از نوع Mali-T830 MP2 می باشد که در زمان اجرای کارهای گرافیکی و مشاهده ی ویدئو مورد استفاده قرار می گیرد. این گوشی هوشمند در 3 نسخه عرضه خواهد شد، نسخه ارائه شده این گوشی هوشمند دارای 64 گیگابایت حافظه ی داخلی و 4 گیگابایت رم می باشد.

دوربین

honor 7x new

دوربین آنر 7 ایکس از نوع دوگانه با سنسورهای 16 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی است با این دوربین فوق العاده می توانید امکاناتی از جمله فوکوس خودکار با تشخیص فاز ، فلش LED ، برچسب‌گذاری جغرافیایی ، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، HDR، پاناروما را داشته باشید. دوربین سلفی این گوشی هوشمند 8 مگاپیکسل است که تصاویری زیبا را برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

 باتری

باتری این گوشی هوشمند از نوع لیتیومی یونی است ، که با ظرفیت 3340 میلی آمپر ساعت ارائه شده است ، ميزان شارژ آماده به کار 647 ساعت و ميزان شارژ مکالمه 21 ساعت است.

 

نتیجه گیری

به طورکلی این گوشی هوشمند میان رده از طراحی ظاهری فوق العاده بروز و جذابی برخوردار است و قطعا یک گوشی جوان پسند می باشد . به طور کلی با قیمت بسیار پایین و مقرون به صرفه ای که دارد ارزش خرید آن بسیار بالاست. از لحاظ سخت افزاری نیز یکی از گوشی های هوشمندی است که دارای مشخصات یک گوشی میان رده بوده و شاید نتواند با گوشی های پرچمدار رقابت نماید ولی به طور کلی می تواند با سایر گوشی های میان رده رقابت داشته باشد.

از نقاط قوت این گوشی هوشمند می توان به حافظه داخلي  64 گيگابايت ، رم 4 گيگابايت ،  باتري با ظرفيت 3340 ميلي‌آمپر ساعت ،  دوربين دوتايي ،  نمايشگر بزرگ با وضوح تصوير بالا ،  پردازنده هشت هسته‌اي قدرتمند اشاره کرد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی تخصصی آنر 7 ایکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *