بررسی به روز رسانی Google Play Music

Google Play Music بعد از مدت ها با یک بروزرسانی بزرگ نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد,تغییراتی از جمله طراحی رابط کاربری که در تصویر کاملا مشخص است و تغییر عملکرد نتایج جستجو با پیشنهاد های جالب که از طرف خود اپلیکیشن دریافت میکنید.

گوگل اعلام کرد این بروزرسانی برای کاربران Android – IOS و وب فعال است.جالب ترین قسمت اپلیکیشن این است که با تکنولوژی جدید گوگل به نام machine learning technology طراحی شده است که به سلیقه شما در موسیقی پی میبرد و به شما پیشنهاداتی با سلیقه موسیقی شما میکند (اگر شما به یک سبک از موسیقی زیاد گوش بدید لیستی با همان سبک را به شما پیشنهاد میکند که این لیست شامل اسم بند و آهنگ های برتر آن میباشد)گوگل در مورد این بروزرسانی که شامل فناوری Machine Learning میباشد گفت که سعی داریم تا از طریق موسیقی شما را بیشتر بشناسیم.

new-google-play-music-uiاز دیگر ویژگی های بروزرسانی اخیر میتوان به آمیختن موسیقی با انواع Data میباشد,مانند وضعیت هوا یا موقعیت شما روی نقشه یا حتی میتوانید فعالیتی که به آن مشغول هستید هم اضافه کنید و در آخر یک لیست موسیقی شخصی ایجاد کنید.

گوگل در ادامه گفت برنامه به صورتی طراحی شده است که شما با انتخاب موسیقی در هر شرایطی که باشید به شما پیشنهاداتی ارائه میدهیم که به محلی که در آن موسیقی گوش میدهد و دلیل آن بستگی دارد.برای مثال اگر در خانه باشید به شما موسیقی ریلکسیشن و یا اگر در باشگاه باشید آهنگ هایی با ریتم تند پیشنهاد میشود.

play-music-iosدر ادامه اگر علاقه مند به دریافت این بروزرسانی جدید و کاربردی شرکت گوگل هستید میتوانید از لینک زیر دریافت و لیست موسیقی حرفه ای خود را درست کنید.

Download

 

3.7/5 - (6 امتیاز)

نظرات در مورد : بررسی به روز رسانی Google Play Music

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *