بررسی اپلیکیشن باد صبا + دانلود

باصبا

افرادی زیادی هستند که دوست دارند همیشه اذان و نماز به واسطه گوشیشان به آنها اطلاع رسانی شود. اما در میان اپلیکیشن های زیاد در دنیای اندروید باید به سراغ اپلیکیشن دقیقی باشیم که علاوه بر آن دارای طرح گرافیکی زیبا و سادگی باشد.

اپلیکیشن باد صبا یکی از بهترین و کامل ترین تقویم های شمسی است که برای گوشی های اندرویدی عرضه شده است.در این برنامه می توان اوقات شرعی را مشاهده کرد و همچنین پخش صدای اذان نیز دراختیار کاربران قرار داده می شود ، انتخاب موذن نیز در این برنامه به وسیله کاربر نیز امکان پذیر می باشد. اگر این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کنید دیگر هیچ گاه از نماز اول وقت غافل نمی شوید .

اگر این اپلیکیشن را بر روی دستگاه خود نصب کنید می توانید تقویم ماه جاری را مشاهده کنید .

باید دقت داشته باشید در شهرهای مختلف ، اوقات شرعی با یکدیگر متفاوت می باشد و بعد از نصب اپلیکیشن باید با توجه به محل سکونت خود ، شهر مورد نظر را انتخاب کنید ، اگر محل سکونت شما در لیست موجود نبود می توانید موقعیت جدیدی را به اپلیکیشن اضافه کنید.

بادصباشما می توانید تاریخ میلادی ، شمسی و قمری هر روز سال را با انتخاب کردن آن مشاهده نمایید و اگر با کشیدن انگشت به سمت راست و چپ بین ماهها حرکت کنید.

در صورتی که انگشت خود را بر روی روزهای تقویم نگه دارید پنجره ی جدیدی برای شما باز شده است که می توانید اعمال روز و اوقات شرعی، یادداشت و یادآوردی را در آن مشاهده کنید.

در قسمت سمت راست لوگوی باد صبا را مشاهده می کنید که اگر آن را لمس کنید با دو بخش اصلی امکانات و گنجینه را مشاهده می نمایید. در بخش گنجینه  ادعیه و اعمال مذهبی هر روز برای شما نشان داده می شود . البته در این برنامه می توانید جهت قبله را نیز مشاهده کنید.

اگر میخواهید مناسب های مختلف از یادتان نرود می توانید از یادداشت نویسی در تقویم استفاده کنیم ، البته تبدیل تاریخ یکی از امکانات فوق العاده این اپلیکیشن می باشد.

خوشبختانه یکی از اپلیکیشن های کاملی که در دنیای اندروید وجود دارد باد صبا می باشد و می توان در آن خدمات مختلفی را مطابق نیاز کاربر تنظیم کرد .

 

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : بررسی اپلیکیشن باد صبا + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *