برخی از گوشی های اندرویدی بروزرسانی اندروید 8 را دریافت نخواهند کرد

اندروید

در روز های ابتدایی سیستم عامل اندروید به روز رسانی سیستم ها خیلی تصادفی و دور از ذهن بود آن ها در زمان های مختلفی از سال و اغلب چندین بار در سال آپدیت می شدند اما در حال حاضر کمپانی محبوب گوگل رویکرد خیلی جالب و جدیدی را به کار گرفته است که به نسبت خیلی ساده هم است، گوگل با این رویکرد به روز رسانی جدید سیستم عامل اندروید را بر روی دستگاه های مختلف بسیار آسان تر کرده است.

کاربران جدید سیستم عامل اندروید اکثرا وقتی که متوجه می شوند که گوشی موبایل شان به روز رسانی جدید سیستم عامل آندروید را دریافت نکرده است بسیار نا امید شدند از این مسئله. بر خلاف رویکردی که گوشی های هوشمند دارای  سیستم عامل آی او اس دارند که در آن ها گوشی تنها یک آیفون را برای هر نسل عرضه می کند، سیستم عامل اندروید دارای یک محیط بسیار باز و متفاوت است و هر سازنده ای می تواند یک گوشی هوشمند و یا اینکه تبلتی مبتنی بر سیستم عامل اندروید را بسازد و عرضه کند.

همان طور که می دانید در حالی که از سال ۲۰۰۷ میلادی تنها ۱۴ مدل مختلف گوشی اپل به بازار مصرف معرفی شده است ولی این در حالی است که در طی این مدت زمان هزاران گوشی مختلف دارای سیستم عامل اندروید به بازار عرضه شده اند و مورد استقبال قرار گرفته اند. در حالی که هر سازنده می تواند یک گوشی دارای سیستم عامل اندروید را مطابق با سلیقه و علایق خود بسازد و به عموم عرضه کند، کمپانی محبوب گوگل نیز در همین راستا سری گوشی هایی با نام پیکسل در نظر گرفته است که خالص ترین و بهترین تجربیات اندروید طراحی شده است. این سری گوشی گه کمپانی جهانی گوگل آن را ساخته و طراحی کرده است از آن دسته از گوشی ها است که جدید ترین اپلیکیشن ها و نرم افزار ها را دریافت می کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چرا برنامه های ناشناس بطور خودکار در تلفن اندروید نصب می شوند؟

نظرات در مورد : برخی از گوشی های اندرویدی بروزرسانی اندروید 8 را دریافت نخواهند کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *