برخی از برنامه های تنظیمات اندروید 8 به درستی کار نمی کنند

اندروید 8

در حالی که اندروید 8 Oreo برای گوشی های اندرویدی شروع به کار کرده است، اما به نظر می رسد که هنوز در بعضی از مسائل نیاز به بروز رسانی دارد. به نظر می رسد که بخش تنظیمات پس از به روز رسانی، توسط Artem Russakovskii Android Police منتشر خواهد شد.

طبق گفته ی کاربران، در این سیستم عامل مشکلاتی از قبیل اختلالاتی در قسمت wi-fi وجود دارد که می بایست درست شود. آنچه جالب توجه می باشد این است که به نظر می رسد، براساس ردیاب مشکل  این اختلالات موجود در اوایل ماه مارس توسط کسی در Xiaomi کشف شد و ظاهرا یک اصلاحیه به شاخه اصلی AOSP ارسال شد اما به نظر نمی رسید که نظیر همین مشکلات در سیستم عامل Oreo برای Pixel XL  وجود داشته باشد.

هر کاربر اندرویدی این مشکل را تجربه نخواهد کرد بنابراین اگر شما آن را تجربه نکرده اید بسیار خوش شانس هستید. این موضوع یک باگ بزرگ نیست اما یک عامل مزاحم است که امیدواریم گوگل در به روز رسانی های آینده به این مشکل پاسخ دهد.

در کل، در ابتدای انتشار هر نسخه از سیستم عاملريال چنین مسائلی وجود دارد که باید در بروزرسانی های آینده برطرف شوند. چند روز گذشته باگ هایی نیز در نسخه ی 11 سیستم عامل iOS اپل نیز وجود داشت که با انتشار یک بروزرسانی تمامی این مشکلات را برطرف کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کمپانی اپل قصد ندارد سرعت آیفون های قبلی را کاهش دهد

نظرات در مورد : برخی از برنامه های تنظیمات اندروید 8 به درستی کار نمی کنند

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام‌ مچکر از سایت خوبتون اما باید نکته‌ای رو بگم که اندروید۸ متاسفانه باگ‌های زیادی داره.. من وقتی نصب کردم دو الی سه روز اول همه چی عالی بود و لذت میبردم اما الان متاسفانه با مشکل باتری روبرو شدم ب طوری که در عرض چند ثانیه باتری من برای مثال از ۵۰٪ یهو ب زیر ۱۰٪ میاد این در حالیه که گوشی من خاموش نمیشه و وقتی به ۵٪ میرسه ثابت میمونه. ممنون میشم این نکته رو اطلاع رسانی کنید تا فعلا از اپدیت کردنه اندروید به اوریو ۸ جلوگیری کنند.