برتری گوشی های هوشمند سامسونگ نسبت به اپل در فروش در کشور آمریکا

سامسونگ

شرکت بزرگ سامسونگ با عرضه ی چند پرچم دار جدید خود مانند نوت ۸ به فروش خوبی در دنیا به خصوص در آمریکا دست پیدا کرد در حالی که شرکت اپل هنوز گوشی آیفون X خود را عرضه نکرده است و منتظر فروش گوشی های آیفون ۸ و ۸ پلاس است. طبق بررسی های اخیر آمار موجود نشان داده است که فروش گوشی های هوشمند سامسونگ نسبت به گوشی های هوشمند اپل بیشتر بوده است.

طبق گذارشی که جدیدا توسط مرکز kanter worldpanel منتشر شده است، سامسونگ در سه ماهه منتهی به ۳۱ آگوست ۳۵.۲ درصد از مجموع فروش گوشی های موبایل هوشمند در بازار آمریکا را به خود اختصاص داده ولی این درحالی است که شرکت اپل با اختلافی کم در حد ۰.۲ درصد، با تصاحب سهم ۳۵ درصدی از بازار کشور آمریکا در رده ی دوم ایستاده است.

شرکت اپل در آینده ای کوتاه قرار است اسمارت فون جدید خود را به بازار عرضه کند که شاید فروش این گوشی بتواند رتبه ای که در حال حاضر دارد را بهبود ببخشد. با نگاهی به تاریخ فروش گوشی های هوشمند شرکت اپل در طی سال های اخیر میتوان چنین پیش بینی کرد که اپل دوباره خواهد توانست باری دیگر عنوان برترین شرکت فعال در بازار گوشی های هوشمند آمریکا را به خود اختصاص دهد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی نوت های سامسونگ زیر ذره بین زوم تک

نظرات در مورد : برتری گوشی های هوشمند سامسونگ نسبت به اپل در فروش در کشور آمریکا

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. به نطرم این اتفاق از این جنبه مهمه که سامسونگ توی خاک یه کشور بیگانه به این درصد دست پیدا کرده