برترین و جذاب ترین برنامه های تخصصی آموزش زبان انگلیسی

تمام دوره های طاقت فرسای یادگیری زبان انگلیسی را به دست فراموشی بسپارید. و اگر به گوشی تلفن همراه هوشمند مجهز هستید، فوق العاده است! شما می توانید در راه به آموزش زبان انگلیسی بپردازید. به طور مثال، شما قادر هستید بوسیله گوش دادن به موسیقی ها و پادکست های انگلیسی زبان در کانال های یوتیوب تحت آموزش قرار گیرید. و البته، در این میان نباید اپلیکیشن های تخصصی در این زمینه را نادیده بگیرید. اپلیکیشن های تخصصی آموزش زبان در آموزش بسیار موثر اقدام خواهند کرد. بخصوص که اکثر آن ها با بازی به شما آموزش می دهند. از این رو، به جای آن که یادگیری لغات و گرامر برایتان یک کابوس آزاردهنده و خسته کننده باشد، یک سفر هیجان انگیز به آن سر دنیا خواهد بود. بنابراین، ممکن است فکر کنید برای شروع باید به کدام یک از اپلیکیشن ها مراجعه کنید. نگران نباشید! ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین اپلیکیشن های آموزش تخصصی زبان از سطح ساده و مقدماتی تا پیشرفته آشنا کنیم.

  • Rosetta Stone

اگر پیش از این در جستجوی منابع یادگیری زبان خارجی بوده باشید، احتمالا عنوان Rosseta Stone به گوشتان خورده است! “روزتا استون” تا به حال از معروف ترین روش یادگیری زبان به آموزش پرداخته است و در این امر بسیار موفق عمل کرده است. این روش در مقایسه با دیگر روش ها منحصر به فرد بوده و به شیوه آموزش زبان مادری از پایه به شما آموزش خواهد داد. به طور مثال، در دیگر شیوه های یادگیری اگر شما فرانسوی باشید تمام آموزش ها را به زبان خودتان مشاهده و گوش خواهید کرد. اما روزتا استون چنین نیست!

روزتا استون زبان انگلیسی را با زبان انگلیسی به شما آموزش می دهد. روزتا استون پس از آموزش لغات به یادگیری عبارات و جملات بلندتر اقدام خواهد کرد. به این گونه که ابتدا شما را با لغات “مرد”، “زن” و “پارک” آشنا کرده سپس در تمرینات بعدی با تصویر به شما می گوید که یک زن در پارک نشسته است. شاید ابتدا متوجه مفهوم آن نشوید اما اگر تصویر را ببینید حدس می زنید.

  • FluentU

FluentU با یک متد جدید آمده است! شما در این برنامه به مشاهده موزیک ویدیوها، آگهی های بازرگانی، اخبار و مذاکرات الهام بخش تشویق می شوید. و سپس از این طریق FluentU آن ها را به تجارب موثر یادگیری زبان انگلیسی تبدیل خواهد کرد. بر خلاف دیگر برنامه ها، FluentU با استفاده از یک رویکرد طبیعی در طول زمان شما را با زبان انگلیسی و فرهنگ مرتبط آشنا خواهد کرد. این برنامه معتقد است از طریق این روش در آینده بهتر و مسلط تر به زبان انگلیسی صحبت می کنید.

بهترین بخش برنامه FluentU آن است به هنگام آموزش لغات ویدیوها، تعاریف و مثال های بر اساس آن را مشاهده می کنید. و این روش منجر به آن گشته است تا هر یادگیرنده تجربه شخصی مختص به خودش را داشته باشد.

شما می توانید این برنامه را از طریق وبسایت روی کامپیوتر و یا تبلتتان دانلود و راه اندازی کنید. FluentU را به آن دسته از افرادی که سادگیرندگان صوتی و تصویری هستند و مایل می باشند با محتوای سرگرم کننده زبان انگلیسی را یاد بگیرند توصیه می کنیم.

  • MindSnacks

MindSnacks به خاطر بامزه بودن و استفاده آسان در یادگیری زبان خارجی بسیار مطرح شده است. اگر قصد دارید دایره واژگانتان را گسترش دهید، سایر برنامه های گسترش دهنده لغات را پیشنهاد نمی کنیم. چرا که اکثر آن ها با به کارگیری روش های خسته کننده از ادامه دادن و رساندتان به هدف دلزده تان خواهند کرد. در این جا، ما به شما برنامه بسیار جالب و سرگرم کننده MindSnacks را توصیه می کنیم.

این برنامه روند آموزش لغات را سرگرم کننده کرده است. و با بازی لغات را به شما آموزش خواهد داد. به عنوان مثال، سه بالن قرمز و سه بالن آبی که هرکدام از آن ها با واژگان انگلیسی پر شده اند را در اختیارتان می گذارد. و ارتباط هرکدام از این بالن ها بوسیله معنا و مفهوم مشابه با دیگری می باشد. این بازی به گونه ای طراحی شده که شما از طریق مترادفات آموزش ببینید.

در بازی دیگر، شما باید جای خالی بین دو کلمه را پر کنید. این بازی به گونه ای طراحی شده تا شما کلمه مناسب را در موقعیت های بهتری استفاده کنید.

  • Mosalingua

Mosalingua با استفاده از برخی روش های یادگیری هنوز یکی دیگر از برنامه های تخصصی آموزش زبان است. به عنوان مثال، یکی از شایع ترین مشکلات یادگیرنده های زبان انگلیسی فراموش کردن واژگان پس از یک دوره زمانی می باشد. در حالی که این مشکل برای یادگیرنده زبان جدید طبیعی است می تواند در طول آموزش به امری خسته کننده مبدل شود.

Mosalingua به منظور حل این مشکل از متد SRS. SRS تحت عنوان “تکرار با فاصله نرم افزار” استفاده کرده است. بدین ترتیب، همچنان که برنامه به شما آموزش خواهد داد پس از آن به نقد و بررسی واژگان پرداخته و در این صورت دیگر آن ها را فراموش نخواهید کرد. این برنامه بیشتر از هرچیزی روی 1500 واژه کاربردی و روزمره تمرکز کرده است. اگر تازه شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اید، این برنامه را به شما توصیه می کنیم.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برترین و جذاب ترین برنامه های تخصصی آموزش زبان انگلیسی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *