برترین نرم افزارهای تصویر برداری از صفحه نمایش

تصویر برداری از صفحه نمایش

از نرم افزارهای تصویر برداری از صفحه نمایش برای نشان دادن یک قسمت از بازی یا ذخیره عکس و … استفاده می شود اکنون قصد داریم تا ۵ برنامه را که در این کار بهترین هستند به شما معرفی کنیم.

۱. او بی اس استودیو (OBS Studio)

این برنامه بهترین نرم افزار برای فیلم گرفتن از صفحه نمایش و به اشتراک گذاشتن همزمان آن ها در حال بازی کردن است.

از نکات مثبت این برنامه می توان به ضبط و استریم این بازی با کیفیت اچ دی اشاره کرد و دیگر امتیاز آن نداشتن محدودیت در مدت زمان فیلم برداری است.

از نکات منفی این نرم افزار زمان زیادی را باید برای تنظیمات آن صرف کرد.

اگر گیم ها را آموزش می دهید برنامه او بی اس استودیو یک برنامه مناسب برای شما خواهد بود . این برنامه بر عکس نرم افزار fraps است که فقط ۳۰ ثانیه از بازی را در نسخه رایگان آن می توانید ضط کنید و در تصویری که از آن خارج می شود واترماک خود را اضافه می کند، این در حالی است که برنامه او بی سی برنامه آیی با متن باز است و محدودیت خاصی در آن دیده نمی شود.

تصویر برداری از صفحه نمایش

این برنامه اسکرین رکورد رایگان دارد و می تواند به صورت همزمان ضبط و آن را به اشتراک بگذارد که علاوه بر این موضوع محدودیتی در مدت زمان و تعداد ضبط آن وجود ندارد. با این برنامه می توانید ویدیو کلیپ خود را به صورت مستقیم در یوتیوب قرار دهید و یا در کامپیوتر با فرمت flv در سیستم خود ذخیره کنید. برای این که تنظیمات این برنامه کمی زیاد می باشد تا ویدیو را آن طور که می خواهید بسازید ولی بدون شک قوی ترین برنامه برای گیمر ها برای تصویر برداری از صفحه نمایش است.

برای دانلود کلیک کنید

۲. فلش‌بک اکسپرس

این برنامه برای ضبط فیلم همراه با امکاناتی نظیر ضبط بازی و فیلم گرفتن از آن با استفاده از وب کم.

از نکات مثبت این برنامه رابط کاربری زیبا و ویرایشگر ویدیوی مخصوص است و نکته منفی این برنامه هم محدودیت خارج شدن با فرمت wmv است.

برنامه او بی اس استودیو گزینه اول برای گیمر هاست اما برنامه فلش بک اکسپرس هم در مقابل آن نباید دست پایین گرفت. این برنامه در واقع دومین برنامه قوی برای تصویر برداری با وبکم است. این برنامه در دو نسخه پولی و مجانی موجود. است اما در نسخه رایگان برای فرد واترماکی نمی گذارد. علاوه بر آن هیچگونه محدودیت برای فیلم برداری ندارد و در زمینه امکانات موجود با برنامه های پولی دیگر برابر است و با مقایسه رابط کاربری این دو برنامه این نرم افزار رابط کاربری دقیق تر و واضح تری نسبت به او بی اس استودیو دارد. اگر اولین بار است که می خواهید این چنین برنامه ای را مورد استفاده قرار دهید فلش بک اکسپرس انتخاب مناسب شما است.

شما می توانید با استفاده از کل صفحه، یک پنجره خاص، در یک ناحیه مشخص از صفحه نمایش فیلم بگیرید. همچنین می تواند از وبکم هم فیلم برداری کنید. بعد از این که فیلم برداری تمام شد تصاویری که ضبط کردید در یک ویرایشگر مخصوص باز می شود ، با این کار می توانید آن را بر اساس میل خودتان برش دهید و قسمت های مورد نیاز را به یک دیگر بچسبانید. بعد از اتمام کار می توانید فیلم مورد نظر را در یوتیوب یا سرور ftp به اشتراک بگذارید و یا در سیستم خود ذخیره کنید.

تصویر برداری از صفحه نمایش

موارد ذکر شده بخشی عادی از یک برنامه ضبط اسکرین بود اما اکنون ویژگی های منحصر به فرد این برنامه برای شما بازگو می نماییم.

برای دسترسی به این ویژگی های جذاب به قسمت گزینه ها بروید، با ورود به این قسمت طراحی منحصر به فرد و خاص آن را می بینید.که از آن ها برای حرفه ای تر نشان دادن فیلم خود می توانید استفاده کنید. با استفاده از این رکوردر می توانید به صورت خودکار هر قسمتی که پسووردی را که وارد می کنید خدشه دار کند ، بک گراند آن را عوض کند. گزینه های برنامه را از صفحه پاک کند ، علاوه بر این ها یک گزینه مناسب برای گیمینگ تعبیه شده که به کاربران امکان تغییر نرخ فریم را بر ثانیه قبل از ضبط تصاویر می دهد.

این برنامه محدودیت زمانی برای بازی شما ندارد البته اگر خود شما آن را تنظیم نکرده باشید از این امکان برای مواقعی که فرد متوقف کردن ضبط را فراموش می کند مناسب است. همچنین اگر مدت طولانی ویدیو را ضبط کرده آید می توانید آن را به صورت قطعه قطعه ذخیره کنید تا یک فایل سنگین ویدیویی را ذخیره کنید.

برای دانلود کلیک کنید

۳. اسکرین رکوردر آنلاین و رایگان Apowersoft

رکورد به صورت آنلاین که در مرورگر اجرا می شود. و از سایر برنامه دسکتاپ بسیار قوی تر است.

نکته های مثبت این برنامه شامل نداشتن محدودیت برای زمان و واترمارک همچنین گزینه هایی برای خروجی متنوع

نکته منفی آن مناسب نبودن برای ضبط بازی هاست

برای انجام کارهایی مانند اجرای یک کنفرانس آنلاین و یا معرفی یک نرم افزار و آموزش آنلاین از برنامه می توانید در این زمینه استفاده کنید. در این برنامه از مرورگر استفاده شده است و به همین دلیل مناسب برای ضبط بازی ها نیست اما برای گرفتن عکس از سایر کارها برنامه ی کاملا مناسبی است. اگر اولین بار است که می خواهید از این برنامه استفاده کنید به شما گفته می شود که یک برنامه برای اجرا کردن آن دانلود کنید . بعد از آن نوار کنترل آن در اختیار شماست که بیشتر برنامه ها دسکتاپ ضبط تصاویر هم وجود دارد. همین طور می توانید تصویر دسکتاپ یا وبکم را هم ضبط کنید و ضبط صدا را هم بر روی صدای دسکتاپ میکروفون یا بر روی هر دویشان آن ها را تنظیم کنید.

تصویر برداری از صفحه نمایش

محیط دسکتاپ می تواند قسمتی از رزولوشن باشد که از قبل وجود داشته و یا به صورت دلخواه بر روی ضبط انتخاب کنید. از گزینه آخر برای ضبط ویدیو برای شبکه ی خاص استفاده می شود زیرا بد از اتمام فیلم دیگر لازم نیست تا آن را تغییر اندازه بدهید. پاورسافت آنلاین اسکرین رکوردر میانبر های شخصیتی سازی را در کیبورد برای شما قرار می دهد که سرعت و راحتی کار را برای شما دارد حذف کردن یا اضافه کرد موس را در ویدیو ها دارد و در آخر ویدیوی شما در فرمت های زیادی همانند mov ،mp4 ، wmv ، avl ثبت شود و در این برنامه می توانید نوشته هم بر روی ویدیو قرار دهید.

برای دانلود کلیک کنید

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برترین نرم افزارهای تصویر برداری از صفحه نمایش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *