برترین شبکه های اجتماعی جهان

شبکه های اجتماعی

همان طور که شما عزیزان هم به خوبی می دانید شبکه های اجتماعی که در حال حاظر در دنیا حرفی برای گفتن دارند، حاکمیت دنیا ی مجازی را در چند خود گرفته اند. بر طبق آماری که در دنیا پخش شده است قریب به یک سوم کل جمعیت جهان در یکی از این پلتفرم ها و اپلیکیشن های اجتماعی شرکت دارند. بر طبق آمار دقیق تری که وجود دارد به طور کلی می توان گفت که هفتاد و دو درصد کاربران دنیای مجازی، یا همان اینترنت، در شبکه های و اپلیکیشن های اجتماعی عضو هستند و بالطبع در آن جا با هم تعامل دارند و همچنین هشتاد و نه درصد این کاربران در گروه سنی جوان یعنی هجده تا بیست و نه سال به سر می برند. حال در پایین می خواهیم به بررسی جزئی تر هر یک از این شبکه های اجتماعی بپرداریم.

شبکه ی اجتماعی فیس بوک

شبکه های اجتماعی

این شبکه ی اجتماعی عظیم همچنان در دنیا حرف اول را می زند چرا که بزرگ ترین و پ ر مخاطب ترین شبکه ی اجتماعی جهان است. جالب است بدانید که تنها در کشور ایالات متحده آمریکا بیش از یک میلیون کمپانی کوچک و همچنین متوسط آگهی و تبلیغات، کار های خود را بر روی این شبکه ی اجتماعی عظیم منتشر می کنند. شایان ذکر است که در حال حاضر بیش از دو میلیارد کاربر در پلتفرم فیس بوک در حال استفاده از این فضا است و همچنین بیش از یک میلیون سایت پر بازدید اینترنتی با لینک مستقیم برای ورود به حساب کاربری شخصی در فیس بوک موجود است.

توییتر

شبکه های اجتماعی

همان طور که شما هم می دانید شبکه ی اجتماعی توییتر برای آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند پیام های کوتاه و کوچک را با یک دیگر به اشتراک بگذارند بسیار شبکه ی اجتماعی خوب و برگزیده ای است. جالب است بدانید که توییت های کوتاه و کوچک این شبکه ی اجتماعی در طی چند سال اخیر به راحتی توانسته است که دنیا ی شبکه های رسانه ای و یا اخبار را تحت تاثیر قرار بدهد و همچنین متحول کند.

بر طبق گفته ها و تحلیل های کارشناسان می بایست شبکه ی اجتماعی توییتر را به اندازه ی فیس بوک جدی گرفت و آن را یکی از تاثیر گذارترین سایت های پر بازدید اجتماعی دنیا دانست. در این شبکه ی اجتماعی در حال حاضر شش صد و پنجاه میلیون کاربر دارد و شایان ذکر است که ۳۴ درصد بازاریابان از این شبکه ی اجتماعی برای تبلیغ و ترویج محصولات و همچنین فروش محصچلات خود از آن استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید  سایت ها و اپلیکیشن های ضروری برای هر کاربر اینستاگرامی

Linkedin

شبکه های اجتماعی

شاید در سایت ها و یا وبلاگ های مرتبط دیده باشید که از این سایت به عنوان بزرگ ترین و بهترین شبکه ی اجتماعی سازمانی یاد شده است. اگر بخواهیم شیوه ی کار این سایت را توضیح دهیم باید بگوییم که این سایت شبکه های تخصصی در بین کارشناسان و متخصصان جهان به وجود آورده است که به راحتی مدیران و کارمندان را به هم وصل و مرتبط می کند. تعداد کاربران این شبکه ی اجتماعی یک روند کاملا صعودی دارد به طوری که در هر یک ثانیه دو عضو به آن اضافه می شود، با این وضعیت تعداد کاربران این شبکه ی اجتماعی در حال حاضر چهار صد و شست و هفت میلیون نفر است.

شایان ذکر است که در ها ماه به طور تقریبی نود و هفت میلیون کاربر این شبکه ی اجتماعی به صفحه ی شخصی خود سر می زند و همچنین این کمپانی پیش‌ بینی کرده است که تعداد کاربرانش تا سال ۲۰۲۰میلادی به سه میلیارد نفر برسد.

Google plus

شبکه های اجتماعی

این شبکه ی اجتماعی فعال که تحت مدیریت و نظر کمپانی محبوب و قدرتمند گوگل خدمات خود را ارائه می کند به طور میانگین در هر ماه پانصد میلیون کاربر فعال و اکتیو دارد و در اکثر مواقع برای کار هایی از قبیل بازاریابی و همچنین فعالیت های آنلاین تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد.

در فصل دوم سال ۲۰۱۷ میلادی میزان ارتباط بین کاربران گوگل پلاس و همچنین برند های معروف و بزرگ جهان ۵۳ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر در این شبکه ی اجتماعی یک میلیارد کاربر فعال وجود دارد و بر طبق آمار ها در عر سال تعداد کاربران این شبکه ی اجتماعی سی و سه درصد افزایش پیدا می کند. لازم به ذکر است که بزرگ ترین گروه مخاطبان این سایت را افراد چهل و پنج سال تا پنجاه و چهار سال تشکیل می دهد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برترین شبکه های اجتماعی جهان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *