برترین خودروهای کمتر از 50 میلیون تومان در بازار ایران

یکی از بحث های داغی که این روزها میان مردم رواج دارد این است که با مبلغی حدود 50 میلیون تومان چه خودرویی از همه لحاظ مناسب می باشد و کارایی بالاتری دارد؟!. همانطور که می دانید خودروهای کمتر از 50 میلیون تومان در ایران خواهان زیادی دارند و تمامی افراد به دنبال خودروهایی با قیمت مناسب و امکانات بالا می باشند تا بهترین سواری را در اوقات رانندگی خود داشته باشند. در این بخش قصد داریم تعدادی از خودروهای پرطرفدار در این رنج را برایتان معرفی نماییم.

1.خودروی پراید

در بازار خودروهای داخلی، پراید یکی از گزینه هایی است که برای خانواده هایی که به دنبال یک خودروی معمولی می باشند توصیه می گردد. در بازار فروش خودرو، پراید یکی از خودروهایی به شمار می رود که سریعا به فروش رفته و تمامی اقشار توانایی خرید این خودروی شهری را دارند و در واقع برای اقشار کم درآمد به عنوان یک خودروی مقرون به صرفه و با هزینه های کم به حساب می آید اما تنها در صورتی که ظاهر و ایمنی آن قدر برایتام مهم نباشد!!!

خودروهای پرایدی که مدل آن ها به 5 سال گذشته باز می گردد در بازار آزاد با قیمت هایی بین 18 تا 23 میلیون تومان معامله می شود و البته مدل های پایین تر از 89 نیز بین قیمت های 12 تا 17 میلیون تومان به فروش می رود و این موضوع بستگی به میزان تمیز بودن بدنه نیز دارد.

برترین خودروهای کمتر از 50 میلیون تومان در بازار ایران

2.دنا

یکی از خودروهای محبوبی که این روزها بازار مناسبی به واسطه ی طراحی زیبای خود پیدا کرده است، نسل سوم سمند می باشد که دنا نام گرفته است. این خودرو از لحاظ فنی تفاوتی با سمند ندارد و تنها از لحاظ طراحی با این خودرو متفاوت می باشد و امکانات رفاهی آن بیشتر از سمند می باشد که همین امر سبب شده است تا بسیاری از افراد را به سمت خود جذب نماید. در کنار این امکانات رفاهی، دنا کیفیت مونتاژ پایینی دارد و متریال داخلی آن آن چنان رضایت بخش نمی باشد و شتاب گیری آن نیز بسیار ضعیف می باشد.

هم اکنون حواله ی دنا پلاس در شرکت ایران خودرو با تحویل 4 ماهه بین قیمت های 48 تا 50 میلیون تومان به فروش می رسد و در بازار آزاد نیز مدل های 93 تا 96 با قیمتی حدود 37 تا 44 میلیون تومان معامله می گردد.

بیشتر بخوانید  رونمایی از خودرو اندروید ای

برترین خودروهای کمتر از 50 میلیون تومان در بازار ایران

3.رنو ساندرو

ساندرو در واقع برادر کوچکتر تندر 90 به حساب می آید که قیمتی با ثبات تر از تندر 90 دارا می باشد و به واسطه ی ظاهر زیباتر خود در میان افراد طرفداران زیادی پیدا کرده است. در واقع برخی این خودرو را هاچ بک تندر 90 می دانند زیرا از لحاظ امکانات رفاهی دقیقا شبیه به تندر 90 می باشد و تنها فضای داخلی صندوق عقب آن کمتر می باشد. مدل صفر کیلومتر این خودرو هم اکنون با قیمتی حدود 47.5 میلیون تومان در نمایندگی های پارس خودرو به فروش می رسد.

برترین خودروهای کمتر از 50 میلیون تومان در بازار ایران

4. برلیانس H330

خودروهای برلیانس یکی از خودروهایی هستند که اخیرا شرکت پارس خودرو مونتاژ آن ها را آغاز کرده است و در واقع خودروهایی چینی می باشند. شاید بتوان این خودرو را به عنوان یکی از خودرو های جذاب بازار دانست چرا که طراحی جذاب این خودرو در کنار استهلاک کم و امکانات قابل قبول سبب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. اما از طرفی این خودرو شتاب اولیه ی چندانی نداشته و متریال داخلی به کار رفته در آن از کیفیت پاینی برخوردار هستند و همچنین خدمات پس از فروش این خودرو بسیار ضعیف می باشد.

قیمت صفر کیلومتر این خودرو بین 45 تا 48 میلیون تومان در نمایندگی پارس خودرو ارائه می شود و انواع دست دوم آن را می توان با قیمت های 41 تا 45 میلیون تومان خریداری کرد.

برترین خودروهای کمتر از 50 میلیون تومان در بازار ایران

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برترین خودروهای کمتر از 50 میلیون تومان در بازار ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *