برترین بازی های سیستم عامل اندروید که به صورت رایگان در دسترس است

اندروید

سال ۱۳۹۷ هجری شمسی به خصوص برای علاقه مندان به بازی های بتل رویال طوفانی آغاز شد. با ورود به فصل زیبای بهار دو کمپانی تنسنت و اپیک گیمز ابتدا به صورت محدود و در ادامه ورژن کامل بازی مخصوص سیستم عامل های اندروید و سیستم عامل ای او اس PUBG Mobile و Fornite را منتشر کردند که به سرعت هر دو بازی از طرف کاربران و گیمر ها مورد استقبال قرار گرفتند. روند انتشار بازی های جمع و جور و سیمپل برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس در ماه فروردین نیز مثل گذشته ادامه داشت و ما در این جا بهترین های آن ها را برای شما انتخاب کرده ایم و برای شما به خوبی شرح می دهیم.

اندروید

در ماه مارس ما شاهد منتشر شدن بازی های واقعیت افزوده برای سیستم عامل اندروید بودیم که نسبت به محصولات و تولیدات قبلی اجرای روان تری داشتند و محتوای خیلی بیشتری را در اختیار گیمر ها و کاربران می گذاشتند. به همین دلیل ما هم این مقاله را با بازی اول شخص Agelire’s Fantasy شروع می کنیم. در این بازی که به صورت اول شخص است، شما به جای یک افسونگر که با دشمنان شیطانی اش مبارزه می کند قرار دارید. شما در طول بازی می بایست با تغییر دادن لنز گوشیتان دشمنان را پیدا کنید و آن ها را نشانه بگیرید.

اندروید

در این جا یک باری بسیار مهیج و فوق العاده داریم. بازی Band of badasses: Run and Shoot  یکی از بازی های زیبا و جذابی است که در حال حاضر می توانید روی گوشی خود نصب کنید. داستان این بازی این طور است که سال ۲۰۲۰ است و زمین خیلی شدید مورد هجوم آدم فضایی ها قرار گرفته است، اما انسان ها هنوز یک روزنه ی امید دارند و توسط این قهرمان درسی درست و حسابی به بیگانگان می دهند. این بازی از نظر گرافیک و طراحی شخصیت خیلی خوب پیش رفته است و حرف هایی برای گفتن دارد.

اندروید

بازی دیگر درباره ی سه‌ امپراطوری است که بخشی از تاریخ کشور چین باستان را در بر می گیرد. این قسمت از تاریخ کشور چین باستان به حدی جذاب و دیدنی است که تا کنون ده‌ ها فیلم، سریال و بازی های دیجیتالی با موضوع و عنوان سه‌ پادشاهی منتشر شده‌ اند. بازی Three Kingdoms: Infinity Wars یک بازی استراتژی MMO با ویژگی‌های PvP است که به صورت کاملا Real-Time و بسیار جذاب به کاربران و گیمر ها این امکان را می دهد که کنترل سه ارتش را به صورت همزمان در دست داشته باشند. وجود پانزده قهرمان و هزاران سرباز شجاع در آن واحد و امکان بهره گیری از استراتژی‌ های متفاوت و مخصوص خود در بازی  Three Kingdoms: Infinity Wars باعث شده که این بازی بع یک محصول پرجزئیات تبدیل شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برترین بازی های سیستم عامل اندروید که به صورت رایگان در دسترس است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *