برترین اپلیکیشن ها برای طرفداران فیلم و سینما

در این مقاله  میخواهیم به معرفی چند نرم افزار برای طرفداران سینما و فیلم های روز بپردازیم.پس اگر شما هم یکی از طرفداران سینما هستید و دوست دارید از اخبار فیلم های جدید با خبر باشید در ادامه با ما همراه باشید.

ITunes Movie Trailers

itunes-trailers

این یک اپلیکیشن عالی برای دریافت اخبار و اطلاع از نمایش فیلم ها تا یک سال آینده است که به شما امکان تماشای تریلر فیلم ها را با کیفیت اچ دی میدهد که شما میتوانید آن را از لینک زیر دریافت و لذت ببرید.

دانلود

Movies by Flixter

flixterاین برنامه یکی دیگر از بهترین نرم افزار های سینما میباشد که به دوستانی که در خارج از ایران اقامت دارند امکان تهیه بلیط به صورت آنلاین و پیدا کردن فیلم مورد علاقه خود را در نزدیکترین سینما میدهد.همچنان میتوانید از تریلر ها و اخبار نیز استفاده کنید.

دانلود

IMDB

imdbیک برنامه معروف که احتمالا خیلی از طرفداران فیلم و سریال با آن آشنا باشند. این برنامه به شما این امکان را میدهد تا به اخبار روز و تریلر های فیلم و سریال دسترسی داشته باشید و این امکان را دارید تا به فیلم و سریال های مورد علاقه خود نمره دهید و نظر خود را نیز بیان کنید.همچنین میتوانید فیلم ها را بر اساس سبک و یا بازیگر مورد علاقه خودتان دسته بندی کنید.

دانلود

NetFlix

netflix

با این برنامه شما میتوانید به دانلود و تماشای آنلاین برنامه های مورد علاقه خود از جمله فیلم , سریال , انیمیشن و Tv Show ها بپردازید.

Hulu Plus

hulu-plus

با نصب این برنامه شما میتوانید به اخبار و اطلاعات سریال ها و برنامه های روز دسترسی داشته باشید و با پرداخت هزینه اندکی هر چقدر که توان فیلم دیدن دارید دانلود کنید و یا آنلاین تماشا کنید .

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برترین اپلیکیشن ها برای طرفداران فیلم و سینما

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *